שאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET
-
@צדיק-תמים מהסקריפט
-
@avramk100 דרך לוח הבקרה
-
@avramk100 דרך לוח הבקרה
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
@avramk100 יש את זה גם באתר של ESET
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 דרך לוח הבקרה
יש דרך אחרת שמסירים. כלי של איסט @A0533057932 יביא אותו
@ avramk100 אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
כלי של איסט
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@A0533057932
לאחר ההתקנה הוא כותב לי את זה מה זה אומר?
הפעלה מחדש עשית?
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
-
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
עכשיו הוא כבר מבקש רשיון

-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
עכשיו הוא כבר מבקש רשיון

@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
עכשיו הוא כבר מבקש רשיון

אולי תנסה להזין לו רשיון עם tnode?
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@a0533057932 עשיתי הסרה לגמרי של התוכנה והתקנתי שוב את מספר 5 והוא עדיין כותב הגנה מלאה תופעל בקרוב וכו', מה זה אומר?
עכשיו הוא כבר מבקש רשיון

אולי תנסה להזין לו רשיון עם tnode?
-
@מאיר-שלמה אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
@avramk100 אמר בשאלה | שאלה לגבי תוכנת ESET:
tnode
מה זה tnode?
היישום של ירון להפקת רשיונות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות