בקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?
-
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות. -
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות.סליחה, אבל לא הבנתי כלום!
@יהונתן-ל הוא לא תייג אותך הוא שאל את YAIR!
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@yair
GAB?
luxferre כתב על זה משהו בgitlab של GerdaOS.
וגם בקבוצת גוגל של KaiOS דיברו משהו על פורמט של ההתקנות.סליחה, אבל לא הבנתי כלום!
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
@יהונתן-ל מדבר איתי במייל ומשם נתקדם.
מה המייל שלך ?
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
יש לציין, שאני אעשה רק אם יאיר יסכים.
ואיך נדע אם הוא מסכים?
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | יש גירסאות חדשות לנוקיה 8000 ו6300?:
בכל מקרה, יש לך גרסא או מכשיר מקורי עם קושחה מקורית?
יש לי את זה

-
י יוסיס התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות