שיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר
-
@כוכב-ירושלמי
יש למישהו מושג אם במכשיר החדש של שיאומי יש כניסה לשני סימים או רק לאחד? אני מדבר על הלא כשר והכשר. -
@dudu יש כבר.
לא יודע איפה מוכרים.
גירסא שתיהיה למשתמשים לצריבה עצמית- לא נראה לי.
מי שבנה גירסא עבד על זה מאד קשה ולא נראה לי שיעלה את זה לקהל... -
@dudu יש כבר.
לא יודע איפה מוכרים.
גירסא שתיהיה למשתמשים לצריבה עצמית- לא נראה לי.
מי שבנה גירסא עבד על זה מאד קשה ולא נראה לי שיעלה את זה לקהל...@שמואל אמר בשיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר:
@dudu יש כבר.
לא יודע איפה מוכרים.
גירסא שתיהיה למשתמשים לצריבה עצמית- לא נראה לי.
מי שבנה גירסא עבד על זה מאד קשה ולא נראה לי שיעלה את זה לקהל...אתה מדבר מידיעה עכשווית, כי מי שתכנן לעשות זאת נכווה ברותחים....
האם יש איזה עדכון בעניין? -
@שמואל אמר בשיאומי כשר בכשרות משמרת הסלולר:
@dudu יש כבר.
לא יודע איפה מוכרים.
גירסא שתיהיה למשתמשים לצריבה עצמית- לא נראה לי.
מי שבנה גירסא עבד על זה מאד קשה ולא נראה לי שיעלה את זה לקהל...אתה מדבר מידיעה עכשווית, כי מי שתכנן לעשות זאת נכווה ברותחים....
האם יש איזה עדכון בעניין? -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות