עזרה | הוספת משהו לתפריט של קליק ימני על שולחן העבודה
-
עוד שאלה:
איך אני עושה שזה יהיה הכי למטה
בינתיים זה ככה:

ואיך אני מוסיף קו מפריד? -
@שמעון-שמואל
אני לא יודע
אבל תנסה עם המדריך השני שהבאתי לך ( של -@KINGYOS )- תקרא את כל הפוסטים שם
ותעשה עם התוכנה שהוא הביא - "הוסף תת תפריט"@משה-מזרחי ההוסף תת תפריט לא עבד לי
-
@משה-מזרחי ההוסף תת תפריט לא עבד לי
-
@שמעון-שמואל
ושינוי של למעלה ולמטה?
נראה שזה פה

כמובן קרדיט למדריך של -@KINGYOS
@משה-מזרחי לא עוזר
הוא פשוט לא שומר את השינויים -
@משה-מזרחי לא עוזר
הוא פשוט לא שומר את השינויים -
@שמעון-שמואל
עשית לו לשמור?
צריך גם בחלון הקטן וגם בראשי@משה-מזרחי כן
-
מישהו יודע איך אני יוצר כמו שיש בתפריט חדש?שזה כמה בתוך אחד

כמו זה



-
ואיך אני משלב כאן CMD?

-
מישהו יודע?
-
@שמעון-שמואל אמר בעזרה | עזרה | הוספת משהו לתפריט של קליק ימני על שולחן העבודה:
@חברים כי גיליתי שלא עושים את זה עם CMD
והפוסט הזה בקטגורית CMDאז להבא...
ניתן תמיד לתייג את "צוות-פיקוח" עם בקשה להעביר את הנושא דנן לקטגוריה המתאימה...
בהצלחה!
@חברים אמר בעזרה | הוספת משהו לתפריט של קליק ימני על שולחן העבודה:
@שמעון-שמואל אמר בעזרה | עזרה | הוספת משהו לתפריט של קליק ימני על שולחן העבודה:
@חברים כי גיליתי שלא עושים את זה עם CMD
והפוסט הזה בקטגורית CMDאז להבא...
ניתן תמיד לתייג את "צוות-פיקוח" עם בקשה להעביר את הנושא דנן לקטגוריה המתאימה...
בהצלחה!
ואולי עדיף בדיווחים, בלי צורך לתייג.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות