גופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד
-
-
-
@דניאל-ביטון אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
@יום_שמח אם תפרסם יתפסו סתם בשבילך מצידי תעשה מה שאתה רוצה
לעיניינו תוכנה לעימוד זה אינדיזיין של אדובי אבל היא לא כל כך פשוטה למי שלא מתמצא בתוכנות אדובי היא תוכנה מקצועית יש גם את תג תוכנה בעיברית אבל ישנה ולא נראית לי מקצועית כמו אינדזיין לא יודע אף פעם לא השתמשתי איתה בנוסף רחמים מפתח עכשיו תוכנה בעיברית לעימוד רק שיש לו עוד הרבה זמן לגמור לתכנת אותה אבל כשיש אינדזיין מי צריך חיקויים אולי רק לאלו שמעמדים ספרי קודש נטו יהיה בכך תועלת
סורי על החפירה
תוכנת תג יותר טובה מוורד?
@יום_שמח אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
תוכנת תג יותר טובה מוורד?
זה כמו שתשאל אם צייר טובה יותר לעימוד מתג
כן, יש אפשרות לעמד בוורד וגם בצייר
אבל מה לעשות זה לא תוכנות לעימוד
תג מיועד לעימוד
והיא תוכנה פצצה -
@יום_שמח אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
תוכנת תג יותר טובה מוורד?
זה כמו שתשאל אם צייר טובה יותר לעימוד מתג
כן, יש אפשרות לעמד בוורד וגם בצייר
אבל מה לעשות זה לא תוכנות לעימוד
תג מיועד לעימוד
והיא תוכנה פצצה@משחזר-מידע כן, ודאי, נכון, צודק, וכו'. תכל'ס אני הוצאתי 8 כרכים בנושא מסויים קרוב ל2000 עמודים, רק בוורד!!! יצאו ספרים יפהפיים! אה, שכחתי לציין, גם לכבוד הבר מצווה של בני הוצאתי סידור מאיר עיניים ומעוצב מדהים כולל כריכה, נכון, בוורד! אז אין את כל האפשרויות וכו' וכו' ומה שבאמת צריך זה עם הרבה קומבינות אבל אני עושה את זה מעל 17 שנה ואני לא מתכוון לעבור לתוכנה אחרת.
-
@משחזר-מידע כן, ודאי, נכון, צודק, וכו'. תכל'ס אני הוצאתי 8 כרכים בנושא מסויים קרוב ל2000 עמודים, רק בוורד!!! יצאו ספרים יפהפיים! אה, שכחתי לציין, גם לכבוד הבר מצווה של בני הוצאתי סידור מאיר עיניים ומעוצב מדהים כולל כריכה, נכון, בוורד! אז אין את כל האפשרויות וכו' וכו' ומה שבאמת צריך זה עם הרבה קומבינות אבל אני עושה את זה מעל 17 שנה ואני לא מתכוון לעבור לתוכנה אחרת.
@aharontz אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
נכון, בוורד! אז אין את כל האפשרויות וכו' וכו'
וגם כתבתי:
@משחזר-מידע אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
כן, יש אפשרות לעמד בוורד וגם בצייר
אבל זה העניין!
אין טעם להמציא את הגלגל ולעבוד קשה בתוכנה שהיא לא מיועדת לזה כשיש דברים מוכנים שאחרים כבר השקיעו
ועל זה נאמר ויבוזו זרים יגיעו
-
@aharontz אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
נכון, בוורד! אז אין את כל האפשרויות וכו' וכו'
וגם כתבתי:
@משחזר-מידע אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
כן, יש אפשרות לעמד בוורד וגם בצייר
אבל זה העניין!
אין טעם להמציא את הגלגל ולעבוד קשה בתוכנה שהיא לא מיועדת לזה כשיש דברים מוכנים שאחרים כבר השקיעו
ועל זה נאמר ויבוזו זרים יגיעו
@משחזר-מידע סבבה! לך על זה!!!
-
@אינטרקום אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
@יום_שמח
אם אתה יוצר קונטרס שאין לך חשש שיתפסו אותך על גופן גנוב - משמע שאין זה משהו נפוץ ביותר, וכנראה שאינו מיועד להימכר.
אם כן, וורד מעולה לעימוד שלה.
כלומר, מי שקצת יודע להשתמש בוורד - יכול לעמד בו עימוד בסיסי +.בהצלחה רבה.
עריכה: אני מעמד לעצמי וכן דברים לתפוצה קטנה. והכל רק בוורד.
אני מסתדר כעיקרון עם וורד אבל יש לי שני בעיות
א. באופיס 2019 יש משום מה גופנים לא נתמכים
ב. כשעושים שני טורים בחלק מהמקרים הם לא מסיימים בשווה@יום_שמח אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
אני מסתדר כעיקרון עם וורד אבל יש לי שני בעיות
א. באופיס 2019 יש משום מה גופנים לא נתמכים
ב. כשעושים שני טורים בחלק מהמקרים הם לא מסיימים בשווהא. אלו גופנים ישנים, שהחל מוורד 2013 מיקרוסופט החליטו שלא לתמוך בהם יותר.
ב. יש לי תוסף שנקרא 'יישור טורים' ראה כאן לרכישה היה איתי בקשר: yaakobov001@gmail.com -
@יום_שמח אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
אני מסתדר כעיקרון עם וורד אבל יש לי שני בעיות
א. באופיס 2019 יש משום מה גופנים לא נתמכים
ב. כשעושים שני טורים בחלק מהמקרים הם לא מסיימים בשווהא. אלו גופנים ישנים, שהחל מוורד 2013 מיקרוסופט החליטו שלא לתמוך בהם יותר.
ב. יש לי תוסף שנקרא 'יישור טורים' ראה כאן לרכישה היה איתי בקשר: yaakobov001@gmail.com -
@רחמים אמר בגופנים לקונטרס ותוכנה לעימוד:
אלו גופנים ישנים, שהחל מוורד 2013 מיקרוסופט החליטו שלא לתמוך בהם יותר.
הם יצאו בגירסאות חדשות או גם זה לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
