ווינדוס 11 להורדה | גרסת בטא
-
@סקרן-לדעת
כנראה שיש צורך באי אלו הגדרות בשביל שהדיסק יעלה.
משום מה לא זכינו לגלות אותם...@מתחיל-מומחה
64 BIT
4 GB ראם
64 GB כונן
GPT
UEFI
מה מתוך אלו מוגדרים? -
@מתחיל-מומחה
64 BIT
4 GB ראם
64 GB כונן
GPT
UEFI
מה מתוך אלו מוגדרים?@a0533057932
עם איזה תוכנת צריבה על ה USB משתמשים פה המומחים בשביל לצרוב את הISO קובץ? RUFUS לא עובד משום מה ? -
@a0533057932
עם איזה תוכנת צריבה על ה USB משתמשים פה המומחים בשביל לצרוב את הISO קובץ? RUFUS לא עובד משום מה ? -
@חיים-כספי
אם לא רופוס אז יש לך את ונטוי כמודמני@הנני-העני
תודה רבה
אנסה -
https://fm.mitm.top/index.php/s/kQQdzW7e8jeptoe
לאור זה שיש כאלה שאינם מצליחם להפעיל את הISO הזה
הכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFt
ותודה ל @KINGYOS על העלאה לשרת הפורוםהכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFtתודה ל @יושב-אהלים על היוזמה להלעות את זה
-
הכין @bbn קובץ שעובד
https://fm.mitm.top/index.php/s/fcmZTCYRWPj9xFtתודה ל @יושב-אהלים על היוזמה להלעות את זה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות