Windows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט
-
@משהקפלן ניתן ללא בעיה
@a0533057932 אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@משהקפלן ניתן ללא בעיה
אבל לפני כן צריך לפרוץ עם KMS את הוינדוס 10?
-
@a0533057932 אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@משהקפלן ניתן ללא בעיה
אבל לפני כן צריך לפרוץ עם KMS את הוינדוס 10?
@משהקפלן אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@a0533057932 אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@משהקפלן ניתן ללא בעיה
אבל לפני כן צריך לפרוץ עם KMS את הוינדוס 10?
לא בדקתי
יתכן וצריך יתכן שלא -
@a0533057932 אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
לשנות את המחיצות לכאורה ייצור בעיה
לא הבנתי כוונתך, למי שיש UEFI מה הבעיה לשנות ל GPT (חוץ מזה שהנתונים יימחקו)
לא צרי למחוק נתונים כדי להמיר ל GPT
זו פעולה שלוקחת שתי שניות ב
MiniTool Partition Wizard
וחברותיה -
לא צרי למחוק נתונים כדי להמיר ל GPT
זו פעולה שלוקחת שתי שניות ב
MiniTool Partition Wizard
וחברותיה@אמיר אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
לא צרי למחוק נתונים כדי להמיר ל GPT
זו פעולה שלוקחת שתי שניות ב
MiniTool Partition Wizard
וחברותיהענית תשובה על שאלה אחרת, טעית במיקום....
-
@אמיר אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
לא צרי למחוק נתונים כדי להמיר ל GPT
זו פעולה שלוקחת שתי שניות ב
MiniTool Partition Wizard
וחברותיהענית תשובה על שאלה אחרת, טעית במיקום....
-
-
@יושב-אהלים מעולה, ראיתי שהוינדוס 11 שלך על מכונה, אבל לא ידעתי אם נרשמת לבטא בצורה זו.
בכל אופן תודה.@משהקפלן אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@יושב-אהלים מעולה, ראיתי שהוינדוס 11 שלך על מכונה, אבל לא ידעתי אם נרשמת לבטא בצורה זו.
אין לי בכלל ווינדוס 11...
אבל כן נרשמתי לבטא לצורך המדריך שעשיתי. -
@משהקפלן אמר בWindows 11: מחיר, תאימות, תאריך יציאה ותכונות לעדכון החדש הגדול של מיקרוסופט:
@יושב-אהלים מעולה, ראיתי שהוינדוס 11 שלך על מכונה, אבל לא ידעתי אם נרשמת לבטא בצורה זו.
אין לי בכלל ווינדוס 11...
אבל כן נרשמתי לבטא לצורך המדריך שעשיתי.@יושב-אהלים בכל מקרה, הוא כותב לי "משהו השתבש" כשאני רוצה להרשם, אני מניח שזה בגלל החסימה.
-
ב"ה אשתדל
כן קצת קשה לי להתרגל לכל השיכלולים של הפורומים החדשים
חלקם ממש מקלים וחלקם צריך ללמוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות