שיאומי מהאיביי
-
@משהו-חדש אה זה זה.
למיטב הבנתי אין לזה עכבר כמו לשיאומי.
אבל אולי אני טועה.@חייםבמים12 אבל לדעתי זה לא נוח המכשיר הזה, תראה איזה מקשים קטנים, אולי זה מתאים לילדים

-
@חייםבמים12 אמר בשיאומי מהאיביי:
@משהו-חדש אה זה זה.
למיטב הבנתי אין לזה עכבר כמו לשיאומי.
אבל אולי אני טועה.לא נראה לי שיש עכבר.
@משהו-חדש בשיאומי יש עכבר שנשלט על ידי המקשים
-
@משהו-חדש בשיאומי יש עכבר שנשלט על ידי המקשים
@חייםבמים12 כן אני יודע
-
@משהו-חדש בשיאומי יש עכבר שנשלט על ידי המקשים
-
@יוסי-הגאון אמר בשיאומי מהאיביי:
@חייםבמים12 אמר בשיאומי מהאיביי:
@משהו-חדש בשיאומי יש עכבר שנשלט על ידי המקשים
איך?
נדמה לי דרך ההגדרות. לי זה היה בתוך הגלריה, יש שם שורה שרשום 'עכבר'... ואז הוא מתחיל לפעול דרך המקשים.
-
@יוסי-הגאון זר לא יבין.
(אם אין לך שיאומי לא תדע ואם יש לא תשאל. זה סה"כ דרך להחליף את הטאצ) -
@יוסי-הגאון זר לא יבין.
(אם אין לך שיאומי לא תדע ואם יש לא תשאל. זה סה"כ דרך להחליף את הטאצ)@חייםבמים12 אמר בשיאומי מהאיביי:
@יוסי-הגאון זר לא יבין.
(אם אין לך שיאומי לא תדע ואם יש לא תשאל. זה סה"כ דרך להחליף את הטאצ)א.- אני לא זר
ב.- הבנתי את זה
ג. - רשום במקור "וכסיל לא יבין את זאת" (תהילים צב')
ד.- אני לא כסיל
-
@חייםבמים12 אמר בשיאומי מהאיביי:
@יוסי-הגאון זר לא יבין.
(אם אין לך שיאומי לא תדע ואם יש לא תשאל. זה סה"כ דרך להחליף את הטאצ)א.- אני לא זר
ב.- הבנתי את זה
ג. - רשום במקור "וכסיל לא יבין את זאת" (תהילים צב')
ד.- אני לא כסיל
@יוסי-הגאון
ב. אז למה שאלת?
ג-ד.לכן שיניתי.... -
@משהו-חדש אה זה זה.
למיטב הבנתי אין לזה עכבר כמו לשיאומי.
אבל אולי אני טועה. -
@משהו-חדש יש לזה גרסא בעברית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות