בלוטוס במחשב ישן
-
שלום התקנתי וינדוס 10 במחשב ישן אז יש לי את האפשרות של בלוטוס אבל כנראה שבמחשב עצמו אין משדר בלוטוס
השאלה היא האם יש אפשרות למכשיר כלשהו מבחוץ שיתן בלוטוס למחשב?
למשל זה
@קבצן אכן יש אפשרות כזו אך קודם לכן תבדוק אולי יש בלוטות' למחשב רק שאין לו דרייברים ..... !
-
@קבצן אכן יש אפשרות כזו אך קודם לכן תבדוק אולי יש בלוטות' למחשב רק שאין לו דרייברים ..... !
@יהושע-זופניק איך אני בודק?
-
@קבצן אכן יש אפשרות כזו אך קודם לכן תבדוק אולי יש בלוטות' למחשב רק שאין לו דרייברים ..... !
@יהושע-זופניק אמר בבלוטוס במחשב ישן:
@קבצן אכן יש אפשרות כזו אך קודם לכן תבדוק אולי יש בלוטות' למחשב רק שאין לו דרייברים ..... !
ומה האפשרות?
-
שלום התקנתי וינדוס 10 במחשב ישן אז יש לי את האפשרות של בלוטוס אבל כנראה שבמחשב עצמו אין משדר בלוטוס
השאלה היא האם יש אפשרות למכשיר כלשהו מבחוץ שיתן בלוטוס למחשב?
למשל זה
-
-
-
-
שלום התקנתי וינדוס 10 במחשב ישן אז יש לי את האפשרות של בלוטוס אבל כנראה שבמחשב עצמו אין משדר בלוטוס
השאלה היא האם יש אפשרות למכשיר כלשהו מבחוץ שיתן בלוטוס למחשב?
למשל זה
@קבצן מחשב נייד?יש לו כרטיס רשת?
-
@קבצן יש אפשרות בעידכוני וינדוס הרגילים ואם רוצים יותר אכזרי יש תוכנות כמו דרייבר בוסטר וכד'
-
@elazar אמר בבלוטוס במחשב ישן:
זה מניסיון?
יש לך כזה?כן, הזמנתי כמה סוגים (שהגיעו ביחד עם דיסק קטן של דרייבר), וזה לא זיהה את מה שרציתי, לאחר מכן התברר לי שבשביל אודיו צריך משהו מיוחד שתומך גם באודיו, (בKSP הכי זול משהו כמו 120 ומעלה), ומצאתי את זה וזה פשוט מושלם, בלי להתקין שום דרייבר, תוך שניה זיהה את ההתקן התחבר וכו'
-
@elazar אמר בבלוטוס במחשב ישן:
זה מניסיון?
יש לך כזה?כן, הזמנתי כמה סוגים (שהגיעו ביחד עם דיסק קטן של דרייבר), וזה לא זיהה את מה שרציתי, לאחר מכן התברר לי שבשביל אודיו צריך משהו מיוחד שתומך גם באודיו, (בKSP הכי זול משהו כמו 120 ומעלה), ומצאתי את זה וזה פשוט מושלם, בלי להתקין שום דרייבר, תוך שניה זיהה את ההתקן התחבר וכו'
-
שלום התקנתי וינדוס 10 במחשב ישן אז יש לי את האפשרות של בלוטוס אבל כנראה שבמחשב עצמו אין משדר בלוטוס
השאלה היא האם יש אפשרות למכשיר כלשהו מבחוץ שיתן בלוטוס למחשב?
למשל זה
-
@קבצן זה מחשב נייד? אם כן יכול להיות שיש לך בלוטוס ולמה אתה צריך בלוטוס לשלוח נתונים? או כדי לשמוע מוזיקה מהמחשב
-
@מוטי-ברנד נייד שלASUS
-
@מוטי-ברנד נייד שלASUS
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות