רק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod)
-
@a0533057932 אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
כמו שאתה יכול לראות אתה משתמש בגרסה 87
בעוד שאוחזים כבר ב91עד איזה גירסא התוסף תעבוד?
-
@thmhe אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש זה לא רק ענין של התוסף זה בכללי כרום מתקדם ואתה נשאר מאחור
מה הקשר? אני רוצה לדעת באיזה גירסא זה יעבוד לי!
-
@thmhe אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש כמו שראית, עד גירסה 91 זה עובד מכאן ואילך כבר לא
לי יש את זה

ולא עובד לי -
@thmhe אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש כמו שראית, עד גירסה 91 זה עובד מכאן ואילך כבר לא
לי יש את זה

ולא עובד לי@שמואל-ש אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@thmhe אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש כמו שראית, עד גירסה 91 זה עובד מכאן ואילך כבר לא
לי יש את זה

ולא עובד לייש לך גירסא 89
אוחזים ב91 -
@שמואל-ש אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@thmhe אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש כמו שראית, עד גירסה 91 זה עובד מכאן ואילך כבר לא
לי יש את זה

ולא עובד לייש לך גירסא 89
אוחזים ב91@ראובן-שבתי אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
יש לך גירסא 89
אוחזים ב91אני יודע, אבל לא בוער לי שיהיה החדש, יותר חשוב לי שהתוסף יעבוד לי
-
@ראובן-שבתי אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
יש לך גירסא 89
אוחזים ב91אני יודע, אבל לא בוער לי שיהיה החדש, יותר חשוב לי שהתוסף יעבוד לי
@שמואל-ש מה הבעיה בתוספים החדשים שהביאו?
קצת יותר מורכב בקטנה -
@שמואל-ש מה הבעיה בתוספים החדשים שהביאו?
קצת יותר מורכב בקטנה@ראובן-שבתי אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
@שמואל-ש מה הבעיה בתוספים החדשים שהביאו?
התשובה היא
@ראובן-שבתי אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
קצת יותר מורכב בקטנה
התוסף הישן היה הרבה יותר נוח, ללא גרירות ולא כלום.
-
@אלי-tza אמר ברק לי לא עובד התוסף 'צפייה ישירה מהמייל'? | (gmail mod):
יש כאן מישהו שפתרון 2 עבד לו?
לי זה עובד מצוין (לא הכרתי את gmail mod)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות