חיבור למחשב E3300
-
@Men770 אמר בחיבור למחשב E3300:
מאיפה אני ישיג קופסא כזו עכשיו ?
יש לי קופסא של z3x אך לא הצלחתי איתה. -
-
יש למישהו מושג איפה אפשר לצרוב גרסה לפלאפון הזה? (בתשלום)
-
יש למישהו מושג איפה אפשר לצרוב גרסה לפלאפון הזה? (בתשלום)
@אנונימוס-1 יש בחנות היכל הסלולר ברחוב ירמיהו בירושלים הוא מתקין גירסאות לפלאפון הזה
העניין שזה רק גירסא לא כשרה
מי שיודע איפה יש חנות עם גירסא כשרה אני ישמח שיעדכן אותי -
@אנונימוס-1 יש בחנות היכל הסלולר ברחוב ירמיהו בירושלים הוא מתקין גירסאות לפלאפון הזה
העניין שזה רק גירסא לא כשרה
מי שיודע איפה יש חנות עם גירסא כשרה אני ישמח שיעדכן אותי@צביקה-יהודה ככל הידוע לי אין בנמצא
-
@men770 היי
אשמח אם תשלח לי אותה
תודה. -
@שמואל
אל תיקח את זה אישי ח"ו
.אני פשוט יושב מתוסכל מול פלאפון שהחליט שמספיק לו להידלק עד לסמל סמסונג ולהיכבות. ויש לי את הגרסה הדרושה, אך חפירה ברשת עדיין לא העלתה משהו בחכתה......
ושוב סליחה.
@יהודה-הנשיא יש לך גירסה? אתה יכול לעלות אותה?
-
ראיתי שיש כאן אבל הם רוצים כסף
https://gsm-firmware.com/index.php?a=downloads&b=file&id=30386
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות