רוקבוקס וקושחות לנגני סאנדיסק
-
@מוטי-זהב /
שום קישור לא עובד לי יש אפשרות לסדר את זה?
אני צריך לפיוז פלוס תודה רבה -
@מויטיו
תודה רבה!! -
@מויטיו
אני צריך קובץ BIN תואם אושמה שיש לי של זיפ גם טוב? -
@מויטיו
אני צריך קובץ BIN תואם אושמה שיש לי של זיפ גם טוב? -
@חכם-בלילה-0 אין לי מושג ברוקבוקס שאל את המומחים....
הבאתי לך את הקישור מתוך זה -
@מויטיו
אני צריך קובץ BIN תואם אושמה שיש לי של זיפ גם טוב?@חכם-בלילה-0 אמר ברוקבוקס וקושחות לנגני סאנדיסק:
@מויטיו
אני צריך קובץ BIN תואם אושמה שיש לי של זיפ גם טוב?הבנת טוב, צריך את ה BIN התואם חוץ מהקובץ זיפ.
-
@אבי_770 קושחה נוספת לנגנים שנותנת אופציה של העתקה ועוד כמה אופציות נחמדות
-
@האדם-החושב איך אני צורב את זה?
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות