איך אני בודק את מהירות כתיבה וקריאה של הSSD?
-
@משה-מזרחי
גם לא משהו -
@שמח-לעזור
משהו לא בסדר עם התמונה
במנהל משימות כתוב 180 , בסייר כתוב 55
ואתה עדיין מעביר קבצים קטניםחוץ מזה , שזה מספיק מהר
הקודם שלך לא היה מגיע לזה
והמחשב שלך לא מהצעקה האחרונה , ככה שזה מספיק לו@משה-מזרחי

זה קטן?!לעשות 100GB?ילך פייפן הזיכרון שלו -
@משה-מזרחי

זה קטן?!לעשות 100GB?ילך פייפן הזיכרון שלו@שמח-לעזור
לא
צדיק
זה הרבה קבצים (14,000 !!!) קטנים
אתה צריך קובץ אחד גדול
כנאמר לעיל@משה-מזרחי אמר באיך אני בודק את מהירות כתיבה וקריאה של הSSD?:
ב. אתה מעביר קבצים קטנים , נסה קובץ גדול (סרט / קובץ התקנה של ווינדוס - וכד'...)
-
@שמח-לעזור
לא
צדיק
זה הרבה קבצים (14,000 !!!) קטנים
אתה צריך קובץ אחד גדול
כנאמר לעיל@משה-מזרחי אמר באיך אני בודק את מהירות כתיבה וקריאה של הSSD?:
ב. אתה מעביר קבצים קטנים , נסה קובץ גדול (סרט / קובץ התקנה של ווינדוס - וכד'...)
@משה-מזרחי לא הבנתי מה אני אמור לעשות עם הקובץ WIN...
וזה חסום לי... -
@משה-מזרחי לא הבנתי מה אני אמור לעשות עם הקובץ WIN...
וזה חסום לי... -
@שמח-לעזור
להעתיק ממקום למקום
זה לא דווקא זה , אלא כל דבר מספיק גדולאבל ת'אמת , אין לך מה לעשות את זה , התוכנה שהביאו לך עושה את זה לבד
זה המהירות של הדיסק
זה לא מספיק לך? אתה נתקע באיטיות?@משה-מזרחי אם אני רוצה להעתיק 2G אז כן...
-
@משה-מזרחי אם אני רוצה להעתיק 2G אז כן...
@שמח-לעזור אמר באיך אני בודק את מהירות כתיבה וקריאה של הSSD?:
@משה-מזרחי אם אני רוצה להעתיק 2G אז כן...
לאן? לאונקי?
אז זה לא קשור לדיסק , זה קשור א. לאונקי ב. לחור של ה USB
@שמח-לעזור
תראה אם מאחורי המחשב יש לך usb כחול -
@שמח-לעזור אמר באיך אני בודק את מהירות כתיבה וקריאה של הSSD?:
@משה-מזרחי אם אני רוצה להעתיק 2G אז כן...
לאן? לאונקי?
אז זה לא קשור לדיסק , זה קשור א. לאונקי ב. לחור של ה USB
@שמח-לעזור
תראה אם מאחורי המחשב יש לך usb כחול@משה-מזרחי לא דווקא לאונקי
אבל למה בעיקרון יש לי כזה קצת? -
@משה-מזרחי לא דווקא לאונקי
אבל למה בעיקרון יש לי כזה קצת?@שמח-לעזור
הוא כבר ענה לך ע"כ
שיש כמה דברים הקובעים המהירות
המעתיק , המועתק , הנעתק , והמכשיר שעושה הפעולות.
ייתכן שיש עוד דברים ברקע , שגוזלים ממהירות ההעתק של המחשב , ואז ההעקה איטית יותר - נסה מצב בטוח
ייתכן גם שהחור
של היו אס בי הוא יוס אס בי 1 או 2 ואז זה איטי עוד יותר
חור כחול זה בדכ יוסאבי 3 ולכן הוא אמר מה שאמר
ייתכן גם שכונן שאתה מעתיק ממנו כבר ישן ולא עמיד
וגם ייתכן שלא שאתה מעתיק - המכשיר - כבר לא משהו \ לא תומך במהירות העברה
ועוד ועוד...
מסקנה: תהנה ממה שיש. אלו לא מסוג הדברים שמחפשים איך לשפר.
מקווה שהחכמתיך , בהצלחה! -
@שמח-לעזור
הוא כבר ענה לך ע"כ
שיש כמה דברים הקובעים המהירות
המעתיק , המועתק , הנעתק , והמכשיר שעושה הפעולות.
ייתכן שיש עוד דברים ברקע , שגוזלים ממהירות ההעתק של המחשב , ואז ההעקה איטית יותר - נסה מצב בטוח
ייתכן גם שהחור
של היו אס בי הוא יוס אס בי 1 או 2 ואז זה איטי עוד יותר
חור כחול זה בדכ יוסאבי 3 ולכן הוא אמר מה שאמר
ייתכן גם שכונן שאתה מעתיק ממנו כבר ישן ולא עמיד
וגם ייתכן שלא שאתה מעתיק - המכשיר - כבר לא משהו \ לא תומך במהירות העברה
ועוד ועוד...
מסקנה: תהנה ממה שיש. אלו לא מסוג הדברים שמחפשים איך לשפר.
מקווה שהחכמתיך , בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
