עזרה - עידכוני וינדוס אופליין
-
@תריג תוכל להוריד לראות פה איך להוריד ISO הכי מעודכן בצורה רשימת
https://mitmachim.top/topic/19231/מדריך-הורדת-windows-10-מאתר-של-מיקרוספט
(יש דרך רגילה ודרך מהירה יותר)@bbn אמר בעזרה - עידכוני וינדוס אופליין:
@תריג תוכל להוריד לראות פה איך להוריד ISO הכי מעודכן בצורה רשימת
https://mitmachim.top/topic/19231/מדריך-הורדת-windows-10-מאתר-של-מיקרוספט
(יש דרך רגילה ודרך מהירה יותר)אבל למה התקנה הוא צריך עידכון?
-
@bbn אמר בעזרה - עידכוני וינדוס אופליין:
@תריג תוכל להוריד לראות פה איך להוריד ISO הכי מעודכן בצורה רשימת
https://mitmachim.top/topic/19231/מדריך-הורדת-windows-10-מאתר-של-מיקרוספט
(יש דרך רגילה ודרך מהירה יותר)אבל למה התקנה הוא צריך עידכון?
-
@פישל זה לא נקרא התקנה מחדש
אפשר עם הISO גם לשדרג דרך וינדוס עצמו וגם להתקין מחדש דרך הביוס
מה שאני יודע לא קיימת דרך אחרת לעדכן גרסה
אני זוכר שגם כך כתב יוסי מחשבים אך כרגע אני לא מוצא את זה -
@תריג תוריד את הISO ותריץ אותו במחשב שמנותק
אחרי ההורדה תפתח במחשב המנותק את הISO שהורדת
יפתח לך התקיה של ההתקנה תלחץ על קובץ ההתקנה

בשלב הראשון יפתח חלון תלחץ על

ותבטל שם את האפשרות של עדכונים , כי ממילא אין לך רשת וחבל על הזמן שיחפש סתם ואז הבאשלב שני קבלת תנאי הרשיון
שלב אחרון והכי חושב זה לראות שמופיע לך ככה

אם הוא אומר שאי אפשר לשמור אפלקציות או קבצים , זה יכול להיות למשל שההתקנה היא לא כמו השפה המקורית של המערכת הפעלה שיש לך
ולכן צריך להוריד משהו אחר
וזה חשוב שתראה שכך מופיע שבאמת הכל ישאר כמו שהיה ולא ימחק כלום
וכן ההתקנה זה דבר שלוקח קצת זמן אז צריך להיזהר לא לכבות את המחשב באמצע, ואם זה מחשה נייד שיהיה מחובר לחשמל כל זמן ההתקנה -
@תריג תוריד את הISO ותריץ אותו במחשב שמנותק
אחרי ההורדה תפתח במחשב המנותק את הISO שהורדת
יפתח לך התקיה של ההתקנה תלחץ על קובץ ההתקנה

בשלב הראשון יפתח חלון תלחץ על

ותבטל שם את האפשרות של עדכונים , כי ממילא אין לך רשת וחבל על הזמן שיחפש סתם ואז הבאשלב שני קבלת תנאי הרשיון
שלב אחרון והכי חושב זה לראות שמופיע לך ככה

אם הוא אומר שאי אפשר לשמור אפלקציות או קבצים , זה יכול להיות למשל שההתקנה היא לא כמו השפה המקורית של המערכת הפעלה שיש לך
ולכן צריך להוריד משהו אחר
וזה חשוב שתראה שכך מופיע שבאמת הכל ישאר כמו שהיה ולא ימחק כלום
וכן ההתקנה זה דבר שלוקח קצת זמן אז צריך להיזהר לא לכבות את המחשב באמצע, ואם זה מחשה נייד שיהיה מחובר לחשמל כל זמן ההתקנה -
@תריג תוריד את הISO ותריץ אותו במחשב שמנותק
אחרי ההורדה תפתח במחשב המנותק את הISO שהורדת
יפתח לך התקיה של ההתקנה תלחץ על קובץ ההתקנה

בשלב הראשון יפתח חלון תלחץ על

ותבטל שם את האפשרות של עדכונים , כי ממילא אין לך רשת וחבל על הזמן שיחפש סתם ואז הבאשלב שני קבלת תנאי הרשיון
שלב אחרון והכי חושב זה לראות שמופיע לך ככה

אם הוא אומר שאי אפשר לשמור אפלקציות או קבצים , זה יכול להיות למשל שההתקנה היא לא כמו השפה המקורית של המערכת הפעלה שיש לך
ולכן צריך להוריד משהו אחר
וזה חשוב שתראה שכך מופיע שבאמת הכל ישאר כמו שהיה ולא ימחק כלום
וכן ההתקנה זה דבר שלוקח קצת זמן אז צריך להיזהר לא לכבות את המחשב באמצע, ואם זה מחשה נייד שיהיה מחובר לחשמל כל זמן ההתקנה@bbn אמר בעזרה - עידכוני וינדוס אופליין:
@תריג תוריד את הISO ותריץ אותו במחשב שמנותק
אחרי ההורדה תפתח במחשב המנותק את הISO שהורדת
יפתח לך התקיה של ההתקנה תלחץ על קובץ ההתקנה

בשלב הראשון יפתח חלון תלחץ על

ותבטל שם את האפשרות של עדכונים , כי ממילא אין לך רשת וחבל על הזמן שיחפש סתם ואז הבאשלב שני קבלת תנאי הרשיון
שלב אחרון והכי חושב זה לראות שמופיע לך ככה

אם הוא אומר שאי אפשר לשמור אפלקציות או קבצים , זה יכול להיות למשל שההתקנה היא לא כמו השפה המקורית של המערכת הפעלה שיש לך
ולכן צריך להוריד משהו אחר
וזה חשוב שתראה שכך מופיע שבאמת הכל ישאר כמו שהיה ולא ימחק כלום
וכן ההתקנה זה דבר שלוקח קצת זמן אז צריך להיזהר לא לכבות את המחשב באמצע, ואם זה מחשה נייד שיהיה מחובר לחשמל כל זמן ההתקנהאני מוריד זה יורד מלא מלא זמן
-
@bbn אמר בעזרה - עידכוני וינדוס אופליין:
@תריג תוריד את הISO ותריץ אותו במחשב שמנותק
אחרי ההורדה תפתח במחשב המנותק את הISO שהורדת
יפתח לך התקיה של ההתקנה תלחץ על קובץ ההתקנה

בשלב הראשון יפתח חלון תלחץ על

ותבטל שם את האפשרות של עדכונים , כי ממילא אין לך רשת וחבל על הזמן שיחפש סתם ואז הבאשלב שני קבלת תנאי הרשיון
שלב אחרון והכי חושב זה לראות שמופיע לך ככה

אם הוא אומר שאי אפשר לשמור אפלקציות או קבצים , זה יכול להיות למשל שההתקנה היא לא כמו השפה המקורית של המערכת הפעלה שיש לך
ולכן צריך להוריד משהו אחר
וזה חשוב שתראה שכך מופיע שבאמת הכל ישאר כמו שהיה ולא ימחק כלום
וכן ההתקנה זה דבר שלוקח קצת זמן אז צריך להיזהר לא לכבות את המחשב באמצע, ואם זה מחשה נייד שיהיה מחובר לחשמל כל זמן ההתקנהאני מוריד זה יורד מלא מלא זמן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות