מה איתחול של המחשב עושה?
-
@חנניה זה התוכנה השנייה,(ואני לא בטוח שצריך אותה)

רק לא הבנתי הם לא ביקשו ממך להתקין תוכנות כלשהם?@שאול112 אמר במה איתחול של המחשב עושה?:
@חנניה זה התוכנה השנייה,(ואני לא בטוח שצריך אותה)

רק לא הבנתי הם לא ביקשו ממך להתקין תוכנות כלשהם?@חנניה זה תוכנה מעולה לעדכונים!! מניסיון!
-
@שאול112 אמר במה איתחול של המחשב עושה?:
@חנניה זה התוכנה השנייה,(ואני לא בטוח שצריך אותה)

רק לא הבנתי הם לא ביקשו ממך להתקין תוכנות כלשהם?@חנניה זה תוכנה מעולה לעדכונים!! מניסיון!
@איציק-דייטש כדאי לי לעשות או שמספיק לי מהאתר?
-
@איציק-דייטש כדאי לי לעשות או שמספיק לי מהאתר?
-
@שאול112 אמר במה איתחול של המחשב עושה?:
@חנניה זה התוכנה השנייה,(ואני לא בטוח שצריך אותה)

רק לא הבנתי הם לא ביקשו ממך להתקין תוכנות כלשהם?@חנניה זה תוכנה מעולה לעדכונים!! מניסיון!
@איציק-דייטש יותר טובה מהמעדכן של ווינדוס?
לי היה בזה רק מעלה אחת, שהם התקינו לי מנהל התקן לעכבר שאני יוכל להגדיל בשתי אצבעות וכיו"ב, ובלי זה יכלתי לעשות את זה רק עם המסך מגע, -
@איציק-דייטש יותר טובה מהמעדכן של ווינדוס?
לי היה בזה רק מעלה אחת, שהם התקינו לי מנהל התקן לעכבר שאני יוכל להגדיל בשתי אצבעות וכיו"ב, ובלי זה יכלתי לעשות את זה רק עם המסך מגע, -
@שאול112 יופי, נו כבר סיבה למה זה יותר טוב!
אגב, עדכון לדרייבר של העכבר אתה גם יכול למצוא בעדכונים של ווינדוס! בעדכונים אופוציונליים!@איציק-דייטש כן, אבל זה נראה לי אירוע די צדדי.
-
@איציק-דייטש כן, אבל זה נראה לי אירוע די צדדי.
-
@שאול112 יש לזה עוד מעלות טובות, לאו דווקא לעדכונים.
אתה צודק בזה שהעדכונים של ווינדוס מוצלחים! כמו זה...@איציק-דייטש אני מה זה לא מבין בזה
-
@איציק-דייטש אני מה זה לא מבין בזה
-
@חנניה לכן אני כאן

@איציק-דייטש
שכוייח -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות