עזרה | התקנה לטאבלט סיני
-
@מוטי-ברנד ב"ה,
שבוע טוב!!
מה ש @יוסףטכנאי אמר שיך? -
@מוטי-ברנד ב"ה,
שבוע טוב!!
מה ש @יוסףטכנאי אמר שיך? -
@יוסףטכנאי אמר בעזרה | התקנה לטאבלט סיני:
ושם תלחץ לחיצה ארוכה על האותיות ויציחג לך שם אפשרויות של העתק,גזור,ואסטיוס משהו כזה תלחץ על אסטיויס (מה שזה לא יהיה)
@הנני-העני @יוסףטכנאי לי לא הופיע שום דבר. אבל את כל שאר הפעולות עשיתי, וקראה שתי דברים:
פעם אחת הוא רשם לי בצד שמאל למטה "מצב בטוח"
בפעם השנייה הוא אמר לי שצריך לאפשר מיקום האם אני רוצה או לא, ואז עוד אלה דומה וזהו..
בקיצור לא הצלחתי..
אשמח יותר לפרוט והרחבה..
תודה רבה!!@מאיר-2 אמר בעזרה | התקנה לטאבלט סיני:
@יוסףטכנאי אמר בעזרה | התקנה לטאבלט סיני:
ושם תלחץ לחיצה ארוכה על האותיות ויציחג לך שם אפשרויות של העתק,גזור,ואסטיוס משהו כזה תלחץ על אסטיויס (מה שזה לא יהיה)
@הנני-העני @יוסףטכנאי לי לא הופיע שום דבר. אבל את כל שאר הפעולות עשיתי, וקראה שתי דברים:
פעם אחת הוא רשם לי בצד שמאל למטה "מצב בטוח"
בפעם השנייה הוא אמר לי שצריך לאפשר מיקום האם אני רוצה או לא, ואז עוד אלה דומה וזהו..
בקיצור לא הצלחתי..
אשמח יותר לפרוט והרחבה..
תודה רבה!! -
@מאיר-2 אמר בעזרה | התקנה לטאבלט סיני:
@יוסףטכנאי אמר בעזרה | התקנה לטאבלט סיני:
ושם תלחץ לחיצה ארוכה על האותיות ויציחג לך שם אפשרויות של העתק,גזור,ואסטיוס משהו כזה תלחץ על אסטיויס (מה שזה לא יהיה)
@הנני-העני @יוסףטכנאי לי לא הופיע שום דבר. אבל את כל שאר הפעולות עשיתי, וקראה שתי דברים:
פעם אחת הוא רשם לי בצד שמאל למטה "מצב בטוח"
בפעם השנייה הוא אמר לי שצריך לאפשר מיקום האם אני רוצה או לא, ואז עוד אלה דומה וזהו..
בקיצור לא הצלחתי..
אשמח יותר לפרוט והרחבה..
תודה רבה!!ב"ה,
@A0533057932 @מוטי-ברנד הצלחתי להגיע להגדרות..
יש דרך לפתוח משם את המכשיר? -
ב"ה,
@A0533057932 @מוטי-ברנד הצלחתי להגיע להגדרות..
יש דרך לפתוח משם את המכשיר? -
@מוטי-ברנד ב"ה,
עשיתי ואז? -
@מוטי-ברנד ב"ה,
עשיתי ואז? -
@מוטי-ברנד ב"ה,
עשיתי את זה פעם אחת -
@מוטי-ברנד ב"ה,
עשיתי את זה פעם אחת -
@מוטי-ברנד לא.
מאז כבר הפסתי כמה פעמים את הטאבלט..
מה אני אמור לעשות אם אני יתחבר עוד פעם לחשבון גוגל?
הצלחתי להגיע להגדרות בזכות @יוסףטכנאי אבל עכשיו אני כבר לא מצליח....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
