עזרה | להזיז את ספירת העומר.
-
פוסט זה נמחק!
@חברון-מאז-ולתמיד להוסיף לקוד הקיים?
-
@חברון-מאז-ולתמיד להוסיף לקוד הקיים?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בעזרה | להזיז את ספירת העומר.:
@elazar לא, להכניס את כל הקוד הזה בקונסול
:::
(זה בסה"כ הקוד של @מוטי-אורן עם 'שיפצור' של הheightל170pxכדי שיהיה יותר גבוה..)
:::אה אני רוצה אבל בסקריפט לא קוד שצריך כל פעם להכניס בקונסול...
בכל אופן תודה! -
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בעזרה | להזיז את ספירת העומר.:
@elazar לא, להכניס את כל הקוד הזה בקונסול
:::
(זה בסה"כ הקוד של @מוטי-אורן עם 'שיפצור' של הheightל170pxכדי שיהיה יותר גבוה..)
:::אה אני רוצה אבל בסקריפט לא קוד שצריך כל פעם להכניס בקונסול...
בכל אופן תודה!פוסט זה נמחק! -
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בעזרה | להזיז את ספירת העומר.:
@elazar לא, להכניס את כל הקוד הזה בקונסול
:::
(זה בסה"כ הקוד של @מוטי-אורן עם 'שיפצור' של הheightל170pxכדי שיהיה יותר גבוה..)
:::אה אני רוצה אבל בסקריפט לא קוד שצריך כל פעם להכניס בקונסול...
בכל אופן תודה!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בעזרה | להזיז את ספירת העומר.:
מאיפה יש לך? אתה יכול להעלות לנו? (אני עושה רק דרך הקונסול, לא ראיתי שהעלו פה סקריפט מוכן לטמפרמונקי...)
אתה לוקח את הקוד מהפוסט הזה מעתיק אותו ב + בטמפרמונקי ועושה save to disk ומעלה אותו בתור סקריפט
-
@מוטי-אורן אני רק מזכיר אם יהיה לך זמן מה שכתבתי בפוסט הזה תודה רבה!!!!!!!
@elazar אמר בעזרה | להזיז את ספירת העומר.:
@מוטי-אורן אני רק מזכיר אם יהיה לך זמן מה שכתבתי בפוסט הזה תודה רבה!!!!!!!
בסדר גמור.. כרגע אין לי זמן אבל אולי בהמשך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות