שיואמי תואם כשר
-
@שולי100 אמר בשיואמי תואם כשר:
@1divid אם עובד אז זה לא כשר. לא כך?
למה?
נוקיה סי 2 פה בארץ לא עובד בו סים לא כשר? -
@שולי100 אמר בשיואמי תואם כשר:
@1divid ממש לא.
רק בחברה אחת! פלאפון בשאר החברות זה חסום כי זה סיראלי לא טוב לכשראז הפתרון שנשאר או שיאומי או 225 שתקנה מחול ותכשיר אצל יאיר שרק יסדר לך תפריט אחר
-
@1divid הוא אשר דיברנו....
אז אני מחפש רעיונות...
בנתיים אני מבין
או שיאומי תואם כשר או כמו שאמרתם נוקיה... -
שלום
מכר קרוב יוצא לארה"ב לצורך טיפול רפואי.
ביקש מכשיר כשר בעברית שיעבוד לו שם טוב.
חשבתי להציע לו שיאומי תואם כשר עם גירסה כשרה משום שיש לו גם דור 4 וגם עברית.יש לכם רעיון יותר טוב?
-
@שולי100 ממה שהבנתי לשיאומי יש בעיית תדרים בארה"ב
וכנראה גם לנוקיות שקונים בארץ, כי התדרים באירופה ובאמריקה שונים, לא סתם הוציאו נוקיה 6300 במהדורה שונה מבחינת תפקוד המודם של המכשיר בארהב.@yair אמר בשיואמי תואם כשר:
@שולי100 ממה שהבנתי לשיאומי יש בעיית תדרים בארה"ב
כי התדרים באירופה ובאמריקה שונים,שיאומי באירופה/בריטניה, יעבוד?
-
@שולי100 ממה שהבנתי לשיאומי יש בעיית תדרים בארה"ב
וכנראה גם לנוקיות שקונים בארץ, כי התדרים באירופה ובאמריקה שונים, לא סתם הוציאו נוקיה 6300 במהדורה שונה מבחינת תפקוד המודם של המכשיר בארהב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות