קובץ ZIM| פיצול
-
עליתי על פתרון מבריק
השתמשתי בתוכנה WMFileSplitter_1.2.3_He_Setup_By_EHS.exe שזו תוכנה לפיצול ומיזוג קבצים
אחרי שגמר לפצל
מחקתי את הסיומת החדשה של הקובץ וסגרתי עם סיומת של ZIMAA/ZIMAB/ZIMAC
ואחרי-זה הכנסתי לתוכנה
ועובד פרפקט
תודה לעוזרים!@שרגא-תכנות פיצלתי, שיניתי סיומת לא עובד לי בתוכנה!

-
@שרגא-תכנות פיצלתי, שיניתי סיומת לא עובד לי בתוכנה!

@שאול123 @מתכנת-חובב כתב בלהורדה | קבצי zim:
ניסיתי את זה בעבר עם כמה תוכנות פיצול ולא עבד
בפורום שלהם טענו שזה לא עובד בקבצי ה ZIM החדשים -
@שרגא-תכנות כתב בקובץ ZIM| פיצול:
עליתי על פתרון מבריק
השתמשתי בתוכנה WMFileSplitter_1.2.3_He_Setup_By_EHS.exe שזו תוכנה לפיצול ומיזוג קבצים
אחרי שגמר לפצל
מחקתי את הסיומת החדשה של הקובץ וסגרתי עם סיומת של ZIMAA/ZIMAB/ZIMAC
ואחרי-זה הכנסתי לתוכנה
ועובד פרפקט
תודה לעוזרים!אשמח לפירוט
אני בינתיים פיצלתי את הקובץ לשנים ושינתי את הסיומות ZIMAA/ZIMAB
לא הבנתי מה צריך לעשות אחרי זה
תודה מראש@מיגו-להוציא לא הבנתי מה הבעיה
תכניס לתוכנה
כתוב באנגלית גרידא עם הסיומות של ZIMAA וכו'
הסיבה שפיצלתי ל3 זה עניין של נוחות
תפצל ל2 או ל10
תסגור
ויעבוד -
@מיגו-להוציא לא הבנתי מה הבעיה
תכניס לתוכנה
כתוב באנגלית גרידא עם הסיומות של ZIMAA וכו'
הסיבה שפיצלתי ל3 זה עניין של נוחות
תפצל ל2 או ל10
תסגור
ויעבוד@שרגא-תכנות
לפני שאני מפצל את הקבצים אין לי אפשרות לבחור בסיומת ZIMAA
(אני משתמש בגירסא 1.2.3 אולי יש הבדל) -
@מיגו-להוציא לא הבנתי מה הבעיה
תכניס לתוכנה
כתוב באנגלית גרידא עם הסיומות של ZIMAA וכו'
הסיבה שפיצלתי ל3 זה עניין של נוחות
תפצל ל2 או ל10
תסגור
ויעבוד -
@שרגא-תכנות
לפני שאני מפצל את הקבצים אין לי אפשרות לבחור בסיומת ZIMAA
(אני משתמש בגירסא 1.2.3 אולי יש הבדל)@מיגו-להוציא נכון, אתה עושה לאחר מכן
-
ל למה מה קרה התייחס לנושא זה ב
-
צ צצצצצ התייחס לנושא זה ב
-
@שרגא-תכנות האם זה עבד לך גם הפלאפון? סליחה שאני מעלה את זה מהאוב..
-
@שרגא-תכנות האם זה עבד לך גם הפלאפון? סליחה שאני מעלה את זה מהאוב..
@d-a1 בעיקר בשביל זה רציתי לגזור.
עובד מצויין. -
@שרגא-תכנות בפלאפון? כי לי זה לא עובד באפליקצייה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות