הכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג
-
@מוטי-זהב אני צריך את האפליקציה של מצלמה יש לך? פשוט הסרתי ועכשיו אני רוצה בחזרה עשיתי את זה כבר אם הרדיו אבל ברדיו היה לי 2 קבצים ובמצלמה רק 1 וגם אני א יודע מה לכתוב על הקובץ של המצלמה תודה רבה
-
@יוני לא בטוח שיעזור לך הרבה אם תתקין שוב, זה פשוט אפלקציית מערכת
תבדוק האם הקוד#7353#*ובתפריט תבחר ב5 -
@ליבל אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
תבדוק האם הקוד #7353#*ובתפריט תבחר ב 5
לא קשור
זה לE3300 לא ליאנג -
@ארי אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
יש לך כזה קובץ של מצלמה?
חחח.
לא.
אתה צריך להפעיל מצב מפתחים ולהתקין יישום דרך ADB. אבל לא תוכל להתקין את המצלמה המקורית אלא יישום חיצוני@שמואל תכלס'..
יש לך את הקובץ APK?
תודה -
@שמואל תכלס'..
יש לך את הקובץ APK?
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות