בקשת עזרה | כרטיס זיכרון מוגדר כחלק מהטאבלט
-
@חראשו @משחזר-מידע יודע מה לעשות? או @ שלמה וייס?
-
@חראשו @משחזר-מידע יודע מה לעשות? או @ שלמה וייס?
@yad1 לענ"ד פשוט תיכנס להגדרות>אפליקציות ותבדוק אחד אחד בהגדרות איחסון האם הוא נמצא על הזיכרון הפנימי או חיצוני ותוכל להעביר את אלו מהחיצוני לפנימי דרך שם
-
@yad1 לענ"ד פשוט תיכנס להגדרות>אפליקציות ותבדוק אחד אחד בהגדרות איחסון האם הוא נמצא על הזיכרון הפנימי או חיצוני ותוכל להעביר את אלו מהחיצוני לפנימי דרך שם
@שלמה-ווייס ומה לגבי נתונים?
-
@שלמה-ווייס ומה לגבי נתונים?
@yad1 את זה תבדוק לבד ופשוט תעתיק
-
@שלמה-ווייס ומה לגבי נתונים?
-
@yad1 את זה תבדוק לבד ופשוט תעתיק
@שלמה-ווייס איך אני בודק?
-
@שלמה-ווייס איך אני בודק?
@yad1 מה קורה לך? לא מפרמטים כרטיס בלי לדעת בדיוק מה מוחקים! תבדוק! תפתח את הכרטיס עם EXPLORER ותראה מה יש שם כולל קבצים מוסתרים
-
@yad1 מה קורה לך? לא מפרמטים כרטיס בלי לדעת בדיוק מה מוחקים! תבדוק! תפתח את הכרטיס עם EXPLORER ותראה מה יש שם כולל קבצים מוסתרים
@שלמה-ווייס לא פרמטתי את הכרטיס. אני מנסה להעתיק את הקבצים שיש שם למחשב, ואז לפרמט כ"כרטיס זיכרון חיצוני".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות