התוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך)
-
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?

-
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?

@לא-יודעת אין לכם את זה
-
@לא-יודעת אין לכם את זה
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת אין לכם את זה
אז...........?
-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת אין לכם את זה
אז...........?
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
-
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
ככה?

-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
ככה?

@לא-יודעת כן, נראה בסדר, לא מצליח לחשוב מה הבעיה, אני בודק שנייה
-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
ככה?

@לא-יודעת תיכנסו לכאן C:\Windows\System32 ותכניסו את הקובץ vcruntime140_1.dll
-
@לא-יודעת תיכנסו לכאן C:\Windows\System32 ותכניסו את הקובץ vcruntime140_1.dll
@שלמה-ווייס זה כשהיא פותחת את אילוסטרייטור, מי יודע מה חסר לפוטושופ וכו'?
-
@לא-יודעת לא קשור לאנטי וירוס, חסר לך קובץ DLL, כנס לפה ותוריד את Microsoft Visual C++ PACK
https://mitmachim.top/topic/15783/להורדה-רכיבים-נחוצים-מאוד-למחשב
@kingyos אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת לא קשור לאנטי וירוס, חסר לך קובץ DLL, כנס לפה ותוריד את Microsoft Visual C++ PACK
https://mitmachim.top/topic/15783/להורדה-רכיבים-נחוצים-מאוד-למחשב
תודה זה מה שניסיתי וזה מה שעזר אין מילים הצלתם אותי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות