דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. כניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי

כניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 7 כותבים 765 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יצחק-נט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום,

    איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
    אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?

    MENISM ש מה הבעיהמ 6 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יצחק-נט

      שלום,

      איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
      אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?

      MENISM מנותק
      MENISM מנותק
      MENIS
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יצחק-נט בלתי אפשרי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יצחק-נט

        שלום,

        איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
        אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיהיה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יצחק-נט ניסית גלישה בסתר?

        ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

        YAAKOVSASY י 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יצחק-נט

          שלום,

          איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
          אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?

          מה הבעיהמ מנותק
          מה הבעיהמ מנותק
          מה הבעיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יצחק-נט אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

          איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
          אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?

          מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יצחק-נט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @menis זה קשור להתראת אבטחה של חשבון הג'ימייל שלך?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שיהיה

              @יצחק-נט ניסית גלישה בסתר?

              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSASY מנותק
              YAAKOVSAS
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי YAAKOVSAS
              #6

              @שיהיה לא קשור הוא רוצה קבוע, וזה גם לא עוזר.

              @מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

              מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?

              הוא רוצה שלא יצטרכו אימות נוסף.

              ש מה הבעיהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • YAAKOVSASY YAAKOVSAS

                @שיהיה לא קשור הוא רוצה קבוע, וזה גם לא עוזר.

                @מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

                מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?

                הוא רוצה שלא יצטרכו אימות נוסף.

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיהיה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @yaakovsas
                אז לא נראה לי אפשרי..

                ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שיהיה

                  @יצחק-נט ניסית גלישה בסתר?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יצחק-נט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @שיהיה שמעתי שאפשר כך ראיתי בשאלות ושתובות של גוגל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • YAAKOVSASY YAAKOVSAS

                    @שיהיה לא קשור הוא רוצה קבוע, וזה גם לא עוזר.

                    @מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

                    מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?

                    הוא רוצה שלא יצטרכו אימות נוסף.

                    מה הבעיהמ מנותק
                    מה הבעיהמ מנותק
                    מה הבעיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @yaakovsas ממתי הם מבקשים אימות נוסף? אני נכנס הרבה מכל מיני מחשבים שלא נגעתי בהם אף פעם והוא לא מבקש כלום מעבר לסיסמא

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מה הבעיהמ מה הבעיה

                      @yaakovsas ממתי הם מבקשים אימות נוסף? אני נכנס הרבה מכל מיני מחשבים שלא נגעתי בהם אף פעם והוא לא מבקש כלום מעבר לסיסמא

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יצחק-נט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מה-הבעיה זה בדיוק מה שאני צריך.. למה יש חשבונות שזה לא עושה להם בעיות ולמה יש כאלה שכן ? זה קשור לאיזו הגדרת אבטחה בג'ימייל שלהם ? מה זה לדוגמא בהגדרות אבטחה של הג'ימייל "אימות דו שלבי" שאפשר להפעיל אותו ולכבות אותו

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יצחק-נט

                        @מה-הבעיה זה בדיוק מה שאני צריך.. למה יש חשבונות שזה לא עושה להם בעיות ולמה יש כאלה שכן ? זה קשור לאיזו הגדרת אבטחה בג'ימייל שלהם ? מה זה לדוגמא בהגדרות אבטחה של הג'ימייל "אימות דו שלבי" שאפשר להפעיל אותו ולכבות אותו

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיהיה
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יצחק-נט אם החליפו סיסמא מאז, אז רוב הפעמים מבקשים אימות (לא מחייב טלפוני)

                        ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                        י ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שיהיה

                          @יצחק-נט אם החליפו סיסמא מאז, אז רוב הפעמים מבקשים אימות (לא מחייב טלפוני)

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יצחק-נט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @שיהיה טוב נראה באמת שהפיתרון זה גלישה בסתר כמו שראיתי בעזרה של גוגל..

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יצחק-נט

                            @שיהיה טוב נראה באמת שהפיתרון זה גלישה בסתר כמו שראיתי בעזרה של גוגל..

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יצחק-נט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            השאלה היא למה לחלק מאנשים זה נותן להכנס חלק ולחלק מבקש אימות

                            כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיהיה

                              @יצחק-נט אם החליפו סיסמא מאז, אז רוב הפעמים מבקשים אימות (לא מחייב טלפוני)

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיהיה
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @שיהיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

                              @יצחק-נט אם החליפו סיסמא מאז, אז רוב הפעמים מבקשים אימות (לא מחייב טלפוני)

                              ...

                              ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יצחק-נט

                                השאלה היא למה לחלק מאנשים זה נותן להכנס חלק ולחלק מבקש אימות

                                כ מנותק
                                כ מנותק
                                כהן צדק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @יצחק-נט מסתמא זה קשור לתדירות הכניסות ממחשבים בלתי מזוהים

                                מה הבעיהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • כ כהן צדק

                                  @יצחק-נט מסתמא זה קשור לתדירות הכניסות ממחשבים בלתי מזוהים

                                  מה הבעיהמ מנותק
                                  מה הבעיהמ מנותק
                                  מה הבעיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @כהן-צדק אני נכנס הרבה ממחשבים שונים ואף פעם לא ביקש דבר מעבר לסיסמא.

                                  כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מה הבעיהמ מה הבעיה

                                    @כהן-צדק אני נכנס הרבה ממחשבים שונים ואף פעם לא ביקש דבר מעבר לסיסמא.

                                    כ מנותק
                                    כ מנותק
                                    כהן צדק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כהן צדק
                                    #17

                                    @מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

                                    @כהן-צדק אני נכנס הרבה ממחשבים שונים ואף פעם לא ביקש דבר מעבר לסיסמא.

                                    @מה-הבעיה אני לא מבין גדול בתחום אבל אנסה בזהירות... אתה גולש איתם על אותה רשת?

                                    מה הבעיהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ כהן צדק

                                      @מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:

                                      @כהן-צדק אני נכנס הרבה ממחשבים שונים ואף פעם לא ביקש דבר מעבר לסיסמא.

                                      @מה-הבעיה אני לא מבין גדול בתחום אבל אנסה בזהירות... אתה גולש איתם על אותה רשת?

                                      מה הבעיהמ מנותק
                                      מה הבעיהמ מנותק
                                      מה הבעיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @כהן-צדק כלומר?

                                      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מה הבעיהמ מה הבעיה

                                        @כהן-צדק כלומר?

                                        כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כהן צדק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מה-הבעיה אתה רק מחליף מחשב אבל האינטרנט אותו אינטרנט (ראוטר/סטיק) או שגלשת מרשתות שונות?

                                        מה הבעיהמ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ כהן צדק

                                          @מה-הבעיה אתה רק מחליף מחשב אבל האינטרנט אותו אינטרנט (ראוטר/סטיק) או שגלשת מרשתות שונות?

                                          מה הבעיהמ מנותק
                                          מה הבעיהמ מנותק
                                          מה הבעיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @כהן-צדק רשתות שונות ברור.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר