בקשת עזרה - איך פותחים קו מידע
-
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
בכל מקרה הינה ההדרכה
משום מה נטפרי חוסם.
מה כתוב בדף החסימה??
כי לי עצמי לא חסום -
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao כן
יש איזה מקום שכתוב את כל ההמלצות בכדי שההקראה תשמט טוב ונכון?
-
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao כן
יש איזה מקום שכתוב את כל ההמלצות בכדי שההקראה תשמט טוב ונכון?
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao כן
יש איזה מקום שכתוב את כל ההמלצות בכדי שההקראה תשמט טוב ונכון?
לא נראה לי
-
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
בכל מקרה הינה ההדרכה
משום מה נטפרי חוסם.
מה כתוב בדף החסימה??
כי לי עצמי לא חסום@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
בכל מקרה הינה ההדרכה
משום מה נטפרי חוסם.
מה כתוב בדף החסימה??
כי לי עצמי לא חסוםאופסס... בדקנו וכו'
אנסה יותר מאוחר ממקום אחר יכול להיות שקשור להגדרות של נטפרי במשרד כאן, אולי.
עריכה: @brochabar במחשב אחר זה כן יורד
-
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
בכל מקרה הינה ההדרכה
משום מה נטפרי חוסם.
מה כתוב בדף החסימה??
כי לי עצמי לא חסוםאופסס... בדקנו וכו'
אנסה יותר מאוחר ממקום אחר יכול להיות שקשור להגדרות של נטפרי במשרד כאן, אולי.
עריכה: @brochabar במחשב אחר זה כן יורד
-
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
אתה מדבר על הקראת קובץ tts? כי אם כן אז פשוט צריך לשים פסיק ורווח בין מספר למספר וכך הוא מקריא מספר מספר
-
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
זה?
-
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
זה?
@שאול-נ-י אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
זה?
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
??????
-
@שאול-נ-י אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
זה?
@brochabar אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@kktao אמר בבקשת עזרה - איך פותחים קו מידע:
@brochabar איפה נמצא ההסבר על המודול ההגדרות של השמעת סכומים, שלא יקריא אחד אחד אפס, אלא מאה ועשר?
אתמול ראיתי משהו כזה ואני לא מוצא עכשיו...תודה
??????
-
@שמואל-ש אה סליחה סליחה סליחה
לא ראיתי מה שהוא כתב לפני
(הפניתי אותו למקום המדויק)
אתה בטוח שזה מצריך תגובה? שמישהו טעה והפנה אותו עוד פעם??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות