שאלה | איך מחזירים את המחשב להגדרות ברירת המחדל של ווינדוס
-
@מנחם-מחשבים-0 אם אתה מפרט את המחשב כל מה שבתוכו נמחק..
אני חושב ש @מנחם-מחשבים-0 התכוון להחזיר את המחשב לנקודת זמן קודמת (וככה לתקן בעייה עם הexe).
-
אני חושב ש @מנחם-מחשבים-0 התכוון להחזיר את המחשב לנקודת זמן קודמת (וככה לתקן בעייה עם הexe).
@מישהו-מענין-מאוד לא נראלי הגיוני..
-
@מישהו-מענין-מאוד לא נראלי הגיוני..
@מומחה-ברמה יש אפשרות כזו.
-
פרמוט מחשב. איך לעשות זאת ללא מחקת קבצים ותוכנות
@מנחם-מחשבים-0 ב eset בגרסאות מסוימות יש אפשרות כזו
-
@מנחם-מחשבים-0 ב eset בגרסאות מסוימות יש אפשרות כזו
@מתכנת-חובב יש אפשרות מובנת המחשב
-
@מתכנת-חובב יש אפשרות מובנת המחשב
@מישהו-מענין-מאוד זו שאלה או קביעה ?
-
@מישהו-מענין-מאוד זו שאלה או קביעה ?
@מתכנת-חובב קביעה
-
@מתכנת-חובב קביעה
@מישהו-מענין-מאוד איפה בדיוק ?
-
@מישהו-מענין-מאוד איפה בדיוק ?
@מתכנת-חובב תכתוב בחיפוש RSTRUI אמור להיות שם.
-
@מתכנת-חובב תכתוב בחיפוש RSTRUI אמור להיות שם.
@מישהו-מענין-מאוד אמר בשאלה | איך מחזירים את המחשב להגדרות ברירת המחדל של ווינדוס:
@מתכנת-חובב תכתוב בחיפוש RSTRUI אמור להיות שם.
רק שזה לא יעזור למר @מנחם-מחשבים-0 כי זה exe

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות