SIM במחשב נייד
-
@chv סליחה שאני גורם לדישת ייתר במחשב אחד...
אבל צריך לקחת בחשבון שמה שחיפשת את הדגם של המחשב וראית שהוא תומך במודם פנימי עדיין לא מוכיח כלום. כיוון שהדגם שכתוב למעלה זה השם הכולל של הדגם אבל לכל דגם יש תתי דגם. כך שייתכן שהדגם תומך אבל לא בתת דגם הזה. ממילא החיפוש לא רלוונטי עד שיודעים בוודאות על התת דגם -
סבבה @חכם-וזקן תפתח את המחשב ותבדוק אם יש מקום ליד הוויפיי בד"כ שכתוב WWAN. זה אמור להיות מקום להכניס כמו לוח אם קטן. הרבה זהבים.
-
-
@chv אמר בSIM במחשב נייד:
@aiib מלאכה שנעשית בשעה כזאת אין בה ברכה
גוט שבסאדרבה! בשבת יהיה לך זמן ללמוד את הדינים ותראה שמותר...
אבל שיהיה באמת אגיטען שאבעס! -
יש לי מחשב נייד HP ELITEBOOK 840 G2
ויש בו חריץ לסים הכנסתי סים (019 של נטפרי כמובן) והוא לא מזה כלל
ניסתי במנהל התקנים ולא רואה שחסר התקן
האם מישהו יודע האם אמור לעבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות