בקשה | תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.
-
@avramk100 אמר בדחוף!! תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.:
@chv אתה מתכוון לזה https://mitmachim.top/topic/2221/דיסק-טכנאים-sergei-strelec-s-winpe-for-windows-10-8-2019-12-28?_=1608575046010
א' זה לא בעברית, זה באנגלית
ב' זה נתמך בventoy -
@avramk100 אמר בדחוף!! תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.:
@chv אתה מתכוון לזה https://mitmachim.top/topic/2221/דיסק-טכנאים-sergei-strelec-s-winpe-for-windows-10-8-2019-12-28?_=1608575046010
א' זה לא בעברית, זה באנגלית
ב' זה נתמך בventoy -
@chv ע"ז דיברתי.
כתוב שרוב התוכנות בעברית (לא שזה ממש משנה לי אבל אמרו שם שזה יותר טוב מhiren's בה אני משתמש כיום)@avramk100 אני ג"כ ממאד מחבב את זה של סרגיי הוא נקלט בכל מחשב אפשרי (אני מדבר כשצורבים אותו לא יודע איך הוא בוונטוי)
-
@avramk100 אני ג"כ ממאד מחבב את זה של סרגיי הוא נקלט בכל מחשב אפשרי (אני מדבר כשצורבים אותו לא יודע איך הוא בוונטוי)
-
@שלמה-ווייס @chv ננסה נדע
אין חכם כבעל הנסיון
-
@chv מנסה כעת על כונן מסוים והגדרתי לתוכנה שתשאיר לי מחיצה של 29 GB לקבצי ה ISO אבל אני לא רואה שיש שם תיקיות של BOOT, EFI וכדו' ?!

-
@avramk100 לא אמור להיות
אתה מניח את הקובץ iso כמו שהוא
העתק-הדבק בסייר הקבצים של וינדוס@צדיק-תמים אתה יודע ?
אני חושב דווקא שאמור להיות , איך הביוס מעלה את זה ?
נ.ב לפני שהגדרתי את גודל המחיצה לאיזויים אז הוא הראה לי את הקבצים... -
@avramk100 לא אמור להיות
אתה מניח את הקובץ iso כמו שהוא
העתק-הדבק בסייר הקבצים של וינדוס@צדיק-תמים אמר בדחוף!! תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.:
@avramk100 לא אמור להיות
אתה מניח את הקובץ iso כמו שהוא
העתק-הדבק בסייר הקבצים של וינדוסעכשיו אני מעיין ב'ניהול' אני רואה שהוא כן יצר לי מחיצה כזו.. רק היא לא הייתה ממופה.
בכל אופן תודה .
אעדכן אם עבד תקין -
@צדיק-תמים אמר בדחוף!! תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.:
@avramk100 לא אמור להיות
אתה מניח את הקובץ iso כמו שהוא
העתק-הדבק בסייר הקבצים של וינדוסעכשיו אני מעיין ב'ניהול' אני רואה שהוא כן יצר לי מחיצה כזו.. רק היא לא הייתה ממופה.
בכל אופן תודה .
אעדכן אם עבד תקין -
@avramk100
אם אתה מסתבך עם הכלי , תוכל להשתמש בyumi.
היתרון?
יש מדריך מפורט + KINGYOS ממליץ עליו.@הנני-העני אמר בבקשה | תוכנה שמאפשרת לאונקי לשמש ככמה מערכות הפעלה להעלאה.:
@avramk100
אם אתה מסתבך עם הכלי , תוכל להשתמש בyumi.
היתרון?
יש מדריך מפורט + KINGYOS ממליץ עליו.אוקיי, תודה כבר הסתדרתי.
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות