בעיה בדיסק אונקי
-
@הבית-שלי מאותה סיבה שהניהול דיסקים תקוע.... חכו שיתן לכם לכתוב
@שלמה-ווייס אמר בבעיה בדיסק אונקי:
@הבית-שלי מאותה סיבה שהניהול דיסקים תקוע.... חכו שיתן לכם לכתוב
הוא עכשיו לא מגיב
כלומר לרגע עובד ולרגע לא -
@הבית-שלי צילומסך ולהעלות לכאן בבקשה
-
@הבית-שלי צילומסך ולהעלות לכאן בבקשה
-
@הבית-שלי מניח שהכרטיס זיכרון נדפק כמו שצריך, אם יש לכם שם דברים חשובים באמת אז תעזבו אותו לנפשו ותמסרו למשחזר מקצועי, רק אם אתם לא בכיוון לשלם על השיחזור תמשיכו עם הנסיונות
-
@הבית-שלי מניח שהכרטיס זיכרון נדפק כמו שצריך, אם יש לכם שם דברים חשובים באמת אז תעזבו אותו לנפשו ותמסרו למשחזר מקצועי, רק אם אתם לא בכיוון לשלם על השיחזור תמשיכו עם הנסיונות
@שלמה-ווייס אמר בבעיה בדיסק אונקי:
@הבית-שלי מניח שהכרטיס זיכרון נדפק כמו שצריך, אם יש לכם שם דברים חשובים באמת אז תעזבו אותו לנפשו ותמסרו למשחזר מקצועי, רק אם אתם לא בכיוון לשלם על השיחזור תמשיכו עם הנסיונות
טוב
ויש אפשרות עם לפרמט!! -
@שלמה-ווייס אמר בבעיה בדיסק אונקי:
@הבית-שלי מניח שהכרטיס זיכרון נדפק כמו שצריך, אם יש לכם שם דברים חשובים באמת אז תעזבו אותו לנפשו ותמסרו למשחזר מקצועי, רק אם אתם לא בכיוון לשלם על השיחזור תמשיכו עם הנסיונות
טוב
ויש אפשרות עם לפרמט!!@הבית-שלי לא הבנתי
-
@הבית-שלי לא הבנתי
-
@הבית-שלי אני לגמרי מבולבל, אתם רוצים לשחזר או לא? אם הנידון כאן הוא על הכרטיס ולא על החומר אז לסל וחסל חבל על כל רגע של ביזבוז גם אם הוא כן יעבוד זה שוב פעם יקרה
-
@הבית-שלי אני לגמרי מבולבל, אתם רוצים לשחזר או לא? אם הנידון כאן הוא על הכרטיס ולא על החומר אז לסל וחסל חבל על כל רגע של ביזבוז גם אם הוא כן יעבוד זה שוב פעם יקרה
@שלמה-ווייס אמר בבעיה בדיסק אונקי:
@הבית-שלי אני לגמרי מבולבל, אתם רוצים לשחזר או לא? אם הנידון כאן הוא על הכרטיס ולא על החומר אז לסל וחסל חבל על כל רגע של ביזבוז גם אם הוא כן יעבוד זה שוב פעם יקרה
עדיף שפעם אחת יעבוד מאשר אף פעם לא
ולמה זה קורה?מצטער על האיחור הייתי בערבית
חנוכה שמח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות