יאנג נתקע בהדלקה יש ריקברי
-
@a0533057932 אמר ביאנג נתקע בהדלקה יש ריקברי:
@בראשית אודין לא אמור למצוא ZIP
הוא אמור למצוא את מה שבתוך הזיפ@בראשית וחזרנו לתשובה הזאת
שים לב שלמרות שעל שניהם יש לך את אותו סמל
הסיומת שונה
תחלץ את הזיפ@a0533057932 @a0533057932 @a0533057932 תודה רבה אני עכשיו באמצע הצריבה אני מקווה שנסתדר אין מילים של תודות
-
@a0533057932 @a0533057932 @a0533057932 תודה רבה אני עכשיו באמצע הצריבה אני מקווה שנסתדר אין מילים של תודות
@בראשית אבל למה 3 תיוגים?
-
@בראשית אבל למה 3 תיוגים?
@a0533057932 סתם טעות / שלש תודות
-
@a0533057932 סתם טעות / שלש תודות
-
@אבא-לו נראה לי שכן על המדבקה כתוב 6310N וזה מה שהתכנתי, יוכל להיות שצריך את שני הקבצים שנמצאים בזיפ א"כ איך אפשר לעשות שהאודין ימצא את זה

@בראשית תבדוק מה כתוב במצב הורדה
לא מה רשום על המדבקה -
@בראשית תבדוק מה כתוב במצב הורדה
לא מה רשום על המדבקה@a0533057932 כן כתוב N
-
@a0533057932 כן כתוב N
@בראשית https://samfw.com/firmware/GT-S6310N/BTU/S6310NXXAMI1
הנה קישור תקין לגרסה מלאה ותקינה -
@a0533057932 אני מתנצל אבל גם הגירסה הזאת נשאר אותו דבר (שזה נדלק עד הסימון של סמסונג ונשאר שם) תודה רבה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות