התקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??
-
@מאן-דאמר אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@דוד-1 אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
אם לא עוזר באפליקציית LINK2SD יש אפשרות
איך?
לאחר נתינת הרשאת רוט
לחיצה ארוכה על היישום
לבחור בבConvert To system app
והפעלה מחדש כמובן -
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)@מאן-דאמר אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)- דורש רוט
- נכנס לאפליקציה, בוחר יישום רצו, ובוחר בתפריט:

-
@צדיק-תמים תודה.
-
@מאן-דאמר אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)- דורש רוט
- נכנס לאפליקציה, בוחר יישום רצו, ובוחר בתפריט:

-
@צדיק-תמים אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@שמואל איך מוציאים את זה חזרה להיות כיישום רגיל?
אותו דבר רק ללחוץ על Convert To user app
-
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)@מאן-דאמר אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)לפתוח את האפליקציה לבחור אפליקציה שרוצים להעביר > אפשרויות >convert to system app
אח"כ צריך להפעיל מחדש את המכשיר
לפעמים יש אפליקציות שאחרי העברה נתקעות (אני לא בטוח אבל אולי זה קורה אם מעבירים אפליקציה שהיתה מותקנת כבר קודם ולכן אולי כדי להתקין את האפליקציה רגיל ולפני שפותחים אותה בכלל אז להעביר ולהפעיל מחדש)
בהצלחה
(אשמח לשמוע מה יצא) -
@מאן-דאמר אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
@צדיק-תמים יש לי את האפליקציה השאלה איך משתמשים?
(מה שהעלית זה בעברית?)לפתוח את האפליקציה לבחור אפליקציה שרוצים להעביר > אפשרויות >convert to system app
אח"כ צריך להפעיל מחדש את המכשיר
לפעמים יש אפליקציות שאחרי העברה נתקעות (אני לא בטוח אבל אולי זה קורה אם מעבירים אפליקציה שהיתה מותקנת כבר קודם ולכן אולי כדי להתקין את האפליקציה רגיל ולפני שפותחים אותה בכלל אז להעביר ולהפעיל מחדש)
בהצלחה
(אשמח לשמוע מה יצא) -
@ישראל-0 לי עבד עם מקלדת גוגל
אחרי שכבר השתמשתי בה
בהתחלה עשה איזה שגיאה שמשהו עצר אבל עשיתי הפעלה מחדש וזה הסתדר
@צדיק-תמים אמר בהתקנת אפליקציות ביאנג כישומי מערכת??:
בהתחלה עשה איזה שגיאה שמשהו עצר אבל עשיתי הפעלה מחדש וזה הסתדר
תמיד אחרי העברה צריך לעשות הפעלה מחדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות