בקשה PDF לנוקיה C2
-
@יוסי-הגאון סליחה שכחתי לצרף
הנהpdf.jar -
-
@יוסי-הגאון וחוצ"מז אם יש לי ספר בPDF יש אפשרות להפוך את כולו?
תודה -
@יוסי-הגאון וחוצ"מז אם יש לי ספר בPDF יש אפשרות להפוך את כולו?
תודה@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון וחוצ"מז אם יש לי ספר בPDF יש אפשרות להפוך את כולו?
תודהכן הפוך על הפוך
לנגוור
F6 -
@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון וחוצ"מז אם יש לי ספר בPDF יש אפשרות להפוך את כולו?
תודהכן הפוך על הפוך
לנגוור
F6@יוסי-הגאון אפשר הסבר קצרצר
(אני לא מתמצא...) -
@יוסי-הגאון אפשר הסבר קצרצר
(אני לא מתמצא...)@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
רצר
(אני לא מתמצא...)יש תוכנה שנקראת הפוך על הפוך תחפש בגוגל
תתקין ואז נמשיך... -
@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
רצר
(אני לא מתמצא...)יש תוכנה שנקראת הפוך על הפוך תחפש בגוגל
תתקין ואז נמשיך...@יוסי-הגאון אם יתרגמו את הישום לעברית זה יעזור?
או שזה לא קשור אחד לשני... -
@יוסי-הגאון אם יתרגמו את הישום לעברית זה יעזור?
או שזה לא קשור אחד לשני...@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון אם יתרגמו את הישום לעברית זה יעזור?
או שזה לא קשור אחד לשני...אני לא יודע?!
אבל חשיבה יפה -
@יוסי-הגאון אם יתרגמו את הישום לעברית זה יעזור?
או שזה לא קשור אחד לשני... -
ח חברים התייחס לנושא זה ב
-
א איש שחושב מעבר התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
