עזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 אם גבית את הגירסא אז אתה יכול לשחזר את זה
אתה לא צריך לצרוב מחדשאני מגבה בעצמי כגון גיבוי לאנשי קשר וכן מעתיק תזכירים למחשב וקבצי APK לכרטיס לא ממש קובץ גיבוי
(יכול להיות שפעם גיביתי אם כן איפה אפשר למצוא את זה?) -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 אם גבית את הגירסא אז אתה יכול לשחזר את זה
אתה לא צריך לצרוב מחדשאני מגבה בעצמי כגון גיבוי לאנשי קשר וכן מעתיק תזכירים למחשב וקבצי APK לכרטיס לא ממש קובץ גיבוי
(יכול להיות שפעם גיביתי אם כן איפה אפשר למצוא את זה?) -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 גבית לכרטיס או לפנימי?
תבדוק אם יש תקייה TWRPיש בזיכרון פנימי (אני מתכוון לא בשורש)
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 ומה בתוכו?
תיקייה גיבויים (אנגלית) ובתוכה קובץ עם שם מעורבב אותיות ומספרים
וכן קובץ בשם .twrps -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 כשאתה נכנס לתקייה יש שם תקייה BACKUPS?
כן (פשוט תרגמתי בהודעה הקודמת)
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 ומה יש בתוכו?
יש שם תקייה עם תאריך?תיקייה בשם d6f93178
והיא ריקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות