עזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 ומה יש בתוכו?
יש שם תקייה עם תאריך?תיקייה בשם d6f93178
והיא ריקה -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 אפשר לכרטיס
תוכל להסביר איך?
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 תכניס כרטיס
כנס לריקוברי
file managerגם בדאטה וגם בסיסטם אין אפליקציות
-
@ישראל-0
file manager
אפליקציות מערכת
System>app
אפליקציות משתמש
Data>app
תזכירים
data>data>com.memo.android>files
מה שאתה רוצה להעתיק אתה לוחץ על Copy
והולך לכרטיס לכרטיס אתה נכנס בתקיית שורש Storage>exsdcard
אתה לוחץ על Select@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0
file manager
אפליקציות מערכת
System>app
אפליקציות משתמש
Data>app
תזכירים
data>data>com.memo.android>files
מה שאתה רוצה להעתיק אתה לוחץ על Copy
והולך לכרטיס לכרטיס אתה נכנס בתקיית שורש Storage>exsdcard
אתה לוחץ על Selectניסיתי אין שם
משהו מוזר -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0
file manager
אפליקציות מערכת
System>app
אפליקציות משתמש
Data>app
תזכירים
data>data>com.memo.android>files
מה שאתה רוצה להעתיק אתה לוחץ על Copy
והולך לכרטיס לכרטיס אתה נכנס בתקיית שורש Storage>exsdcard
אתה לוחץ על Selectניסיתי אין שם
משהו מוזר -
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 נכנסת ב-APP?
בסיסטם נתן לי רק תיקיית בין בלי אפ
-
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 אין שם כזה תקייה או שהתקייה ריק?
בסיסטם אין יש רק בין
ובדאטה יש אפפ והיא ריקה -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 אין שם כזה תקייה או שהתקייה ריק?
בסיסטם אין יש רק בין
ובדאטה יש אפפ והיא ריקה -
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 ותזכירים?
@אבא-לו אמר בעזרה|העברת תזכירים ואפליקציות למחשב או כרטיס, ביאנג שלא נפתח:
@ישראל-0 יכול להיות שנמחק לך הכל
גם דאטה בתוך דאטה ריק
יכול להיות שנמחק אבל לבזיכרון פנימי הרגיל יש את התמונות שצילמתי לדוגמא אז מה נמחק רק מה שקשור למערכת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות