וואצאפ לשיאומי
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
-
@yosef-haiim איך אפשר ליצור איתך קשר?
בטח הצ'אט שלך חסום...@hvusv1234 תודה רבה לך על הרצון הטוב לעזור! ב"ה חבר עזר לי העביר לי גירסא שעובדת.. אם יש פה צורך אעלה אותה לכאן
-
@hvusv1234 תודה רבה לך על הרצון הטוב לעזור! ב"ה חבר עזר לי העביר לי גירסא שעובדת.. אם יש פה צורך אעלה אותה לכאן
-
@yosef-haiim אין צורך להעלות את הוואצפ....
@hvusv1234 אהה אוקי
-
@hvusv1234 אהה אוקי
@yosef-haiim אני עובד עם נוער נושר במטרה להחליף להם את הסמרטפון בשיאומי מקשים.. אז צריך עבורם ווצאפ וכו
-
התקנתי במכשיר וואצאפ אבל מתי שאני פותח אותו הוא רושם לי שצריך לעדכן , יש איזה דרך שיעודכן אטו'?
@חזי לא
-
@yosef-haiim אני עובד עם נוער נושר במטרה להחליף להם את הסמרטפון בשיאומי מקשים.. אז צריך עבורם ווצאפ וכו
@yosef-haiim אמר בוואצאפ לשיאומי:
@yosef-haiim אני עובד עם נוער נושר במטרה להחליף להם את הסמרטפון בשיאומי מקשים.. אז צריך עבורם ווצאפ וכו
בשלב הבא תעיף להם את הוואצאפ, בע"ה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות