וואצאפ לשיאומי
-
מישהו יכול להעלות גירסת ווצאפ שתעבוד עם השיאומי הכשר? ניסית להעביר בכמה דרכים ( שליחה מבלוטוס של מכשיר אחר, הורדת APK מהאינטרנט, חלקם לא עבדו, ואלה שכן עבדו האפליקציה אומרת שהשעון והתאריך לא מכוון בזמן שהוא כן, אשמח לפתרון, תודה!
-
מישהו יכול להעלות גירסת ווצאפ שתעבוד עם השיאומי הכשר? ניסית להעביר בכמה דרכים ( שליחה מבלוטוס של מכשיר אחר, הורדת APK מהאינטרנט, חלקם לא עבדו, ואלה שכן עבדו האפליקציה אומרת שהשעון והתאריך לא מכוון בזמן שהוא כן, אשמח לפתרון, תודה!
@yosef-haiim מה כוונתך השיאומי הכשר
כל אפליקציה עובדת -
@yosef-haiim מה כוונתך השיאומי הכשר
כל אפליקציה עובדת -
@A0533057932 צריך מעודכנת אם לא זה מראה כמו שהוא אומר שהזמן לא מכוון או משהו כזה
@hvusv1234 אולי הזמן לא מכוון מאותו בעיה שיש ביאנגים שמתעדכנים אוטומטית
-
@yosef-haiim מה כוונתך השיאומי הכשר
כל אפליקציה עובדת@A0533057932 אני מתכוון לשיאומי מקשים, בגירסא שפתוחה להתקנות מבחוץ והוא מותקנת כראוי, הבעיה שהאפליקציה לא מסונכרת כנראה עם התאריך והשעה של המכשיר
-
@hvusv1234 אולי הזמן לא מכוון מאותו בעיה שיש ביאנגים שמתעדכנים אוטומטית
@יהושע-זופניק כנראה שאתה מבין את הבעיה.. יש לך פתרון?
-
@יהושע-זופניק כנראה שאתה מבין את הבעיה.. יש לך פתרון?
@yosef-haiim ניסית להתקין בכל אופן את היישום?
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
@yosef-haiim לא יודע לא נתקלתי בזה SORRY
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
@yosef-haiim יש אופצייה לכוון [שעה,תאריך]?
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
-
התקנתי, ואז א"א להתקדם כי הוא אומר שהתאריך והשעה לא מכוונים
-
@yosef-haiim איך אפשר ליצור איתך קשר?
בטח הצ'אט שלך חסום...@hvusv1234 תודה רבה לך על הרצון הטוב לעזור! ב"ה חבר עזר לי העביר לי גירסא שעובדת.. אם יש פה צורך אעלה אותה לכאן
-
@hvusv1234 תודה רבה לך על הרצון הטוב לעזור! ב"ה חבר עזר לי העביר לי גירסא שעובדת.. אם יש פה צורך אעלה אותה לכאן
-
@yosef-haiim אין צורך להעלות את הוואצפ....
@hvusv1234 אהה אוקי
-
@hvusv1234 אהה אוקי
@yosef-haiim אני עובד עם נוער נושר במטרה להחליף להם את הסמרטפון בשיאומי מקשים.. אז צריך עבורם ווצאפ וכו
-
התקנתי במכשיר וואצאפ אבל מתי שאני פותח אותו הוא רושם לי שצריך לעדכן , יש איזה דרך שיעודכן אטו'?
@חזי לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות