שיאומי QIN 2S+
-
@לא-משנה אתה יודע שזה סים אחד וזהו?
@A0533057932 בדגם הפרו יש רק סים אחד.
-
@A0533057932 בדגם הפרו יש רק סים אחד.
@נוקיה גם ברגיל
-
@נוקיה אמר בשיאומי QIN 2S+:
@לא-משנה מעניין חבר שלי קנה ב60 דולר את דגם הפרו, מעניין למה המיר קפץ.
מאותה סיבה שהמחיר של 1 עלה
יש ביקוש -
@לא-משנה אתה יודע שזה סים אחד וזהו?
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימים -
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימים@כוכב-ירושלמי אתה רוצה להראות לי איפה מכניסים את הסים השני?
אתה יודע שבישראל אין עדין שימוש בESIM כן? -
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימים@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי QIN 2S+:
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימיםדיברתי עם חבר שיש לו את הפרו והוא אמר לי שיש רק סים אחד וכרטיס זיכרון לא כמו ב S1+ זה גם מופיע בהזמנות של המכשיר באלי אקספרס אשמח אם תגיד לי איפה אפשר להשיג כזה עם 2 סימים
-
@כוכב-ירושלמי אמר בשיאומי QIN 2S+:
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימיםדיברתי עם חבר שיש לו את הפרו והוא אמר לי שיש רק סים אחד וכרטיס זיכרון לא כמו ב S1+ זה גם מופיע בהזמנות של המכשיר באלי אקספרס אשמח אם תגיד לי איפה אפשר להשיג כזה עם 2 סימים
@אשדודי אין כרטיס זיכרון
-
@אשדודי אין כרטיס זיכרון
@A0533057932 אמר בשיאומי QIN 2S+:
@אשדודי אין כרטיס זיכרון
מוזר לי אולי יש כמה סוגים אין לי מושג כי אמר לי את זה חבר שיש לו את המכשיר
-
@A0533057932 אמר בשיאומי QIN 2S+:
@אשדודי אין כרטיס זיכרון
מוזר לי אולי יש כמה סוגים אין לי מושג כי אמר לי את זה חבר שיש לו את המכשיר
@אשדודי אני מחזיק גם את פרו וגם את הרגיל
אין כרטיס זיכרון -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות