Hangouts לא שולח הודעות.
-
@משה-מזרחי אמר בHangouts לא שולח הודעות.:
@איש-יהודי-טוב1
היא יודעת שיש אצלה בעיה
היא מנסה לסדר את זה
אתה יכול לעזור?לצערי הרב לא
אולי שבכל אופן תנסה להתקשר או בכל דרך אחרת עם נטפרי ולשאול אותם- זה לא נטפרי בפעם המיליון!!
- כבר בררתי אצלם, גם Hangouts וגם Chat פתוחים אצלם!
(פתוחים בלי קהילה. אם לחברה של אחותך מוגדרת קהילה כלשהי הגיוני שזה חסום לה).
-
- זה לא נטפרי בפעם המיליון!!
- כבר בררתי אצלם, גם Hangouts וגם Chat פתוחים אצלם!
(פתוחים בלי קהילה. אם לחברה של אחותך מוגדרת קהילה כלשהי הגיוני שזה חסום לה).
@ירושלים-שלי אמר בHangouts לא שולח הודעות.:
- זה לא נטפרי בפעם המיליון!!
- כבר בררתי אצלם, גם Hangouts וגם Chat פתוחים אצלם!
סליחה סליחה
-
- זה לא נטפרי בפעם המיליון!!
- כבר בררתי אצלם, גם Hangouts וגם Chat פתוחים אצלם!
(פתוחים בלי קהילה. אם לחברה של אחותך מוגדרת קהילה כלשהי הגיוני שזה חסום לה).
-
@ירושלים-שלי ניסית לכתוב עם אימייל ולא מספר?
@moshep חושבני שהשימוש במספר עולה עוד כסף.
כי תמיד צריך לאשר שם לפני השימוש הזה שיתכן שיגבו עוד חיובים מעבר לחיוביים הקבועים.
-
@moshep חושבני שהשימוש במספר עולה עוד כסף.
כי תמיד צריך לאשר שם לפני השימוש הזה שיתכן שיגבו עוד חיובים מעבר לחיוביים הקבועים.
-
@ירושלים-שלי יפה בגלל זה שאלתי אם עשית דרך מייל ולא מספר?
@moshep אז רק דרך מייל. לא ערבתי מספר לא ב-Hangout ולא ב-Chat.
-
@moshep אז רק דרך מייל. לא ערבתי מספר לא ב-Hangout ולא ב-Chat.
@ירושלים-שלי אמר בHangouts לא שולח הודעות.:
@moshep אז רק דרך מייל. לא ערבתי מספר לא ב-Hangout ולא ב-Chat.
עדיין לא הבנתי מה זה chat? (כמובן שאני יודע שזה צ'אט בעברית)
-
@ירושלים-שלי אמר בHangouts לא שולח הודעות.:
@moshep אז רק דרך מייל. לא ערבתי מספר לא ב-Hangout ולא ב-Chat.
עדיין לא הבנתי מה זה chat? (כמובן שאני יודע שזה צ'אט בעברית)
@איש-יהודי-טוב1 צ'אט זאת האפליקציה החדשה שגוגל השיקה. ואצלי היא כרגע מסונכרנת עם אנגאוט ובשתיהם יש איטיות כבדה.
גוגל צ'אט
GoogleChat -
@איש-יהודי-טוב1 צ'אט זאת האפליקציה החדשה שגוגל השיקה. ואצלי היא כרגע מסונכרנת עם אנגאוט ובשתיהם יש איטיות כבדה.
גוגל צ'אט
GoogleChat@ירושלים-שלי אמר בHangouts לא שולח הודעות.:
@איש-יהודי-טוב1 צ'אט זאת האפליקציה החדשה שגוגל השיקה. ואצלי היא כרגע מסונכרנת עם אנגאוט ובשתיהם יש איטיות כבדה.
אני מכיר רק את אנגאוט
-
@איש-יהודי-טוב1 צ'אט זאת האפליקציה החדשה שגוגל השיקה. ואצלי היא כרגע מסונכרנת עם אנגאוט ובשתיהם יש איטיות כבדה.
גוגל צ'אט
GoogleChat
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות