כרטיס זיכרון ל c2
-
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
ולי מתו כמה של סאנדיסק.... אז מה?
אז תפנה לסאנדיסק ישראל, תשלח להם את המקלוקלים ותקבל חדש!
אני מעדיף כאלו שלא נהרסים, מאשר כאלו שנהרסים ויש אחריות.
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
ולי מתו כמה של סאנדיסק.... אז מה?
אז תפנה לסאנדיסק ישראל, תשלח להם את המקלוקלים ותקבל חדש!
אני מעדיף כאלו שלא נהרסים, מאשר כאלו שנהרסים ויש אחריות.
אתה מאוד מוכשר אם הצלחת להרוס סאנדיסק...
אגב זה ממש מוזר שסאנדיסק עולה הרבה יותר.. וגם רוב האנשים אומרים שזה טוב... ורק אצלך זה דפוק... -
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
ולי מתו כמה של סאנדיסק.... אז מה?
אז תפנה לסאנדיסק ישראל, תשלח להם את המקלוקלים ותקבל חדש!
אני מעדיף כאלו שלא נהרסים, מאשר כאלו שנהרסים ויש אחריות.
אתה מאוד מוכשר אם הצלחת להרוס סאנדיסק...
אגב זה ממש מוזר שסאנדיסק עולה הרבה יותר.. וגם רוב האנשים אומרים שזה טוב... ורק אצלך זה דפוק...@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
ולי מתו כמה של סאנדיסק.... אז מה?
אז תפנה לסאנדיסק ישראל, תשלח להם את המקלוקלים ותקבל חדש!
אני מעדיף כאלו שלא נהרסים, מאשר כאלו שנהרסים ויש אחריות.
אתה מאוד מוכשר אם הצלחת להרוס סאנדיסק...
אגב זה ממש מוזר שסאנדיסק עולה הרבה יותר.. וגם רוב האנשים אומרים שזה טוב... ורק אצלך זה דפוק...טוב אני חושב שטחנו את הנושא מספיק.
סבבה תעשה מועדון בסאנדיסק.
הצלחה -
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@צדיק-תמים אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
@דוד-1 אמר בכרטיס זיכרון ל c2:
ולי מתו כמה של סאנדיסק.... אז מה?
אז תפנה לסאנדיסק ישראל, תשלח להם את המקלוקלים ותקבל חדש!
אני מעדיף כאלו שלא נהרסים, מאשר כאלו שנהרסים ויש אחריות.
אתה מאוד מוכשר אם הצלחת להרוס סאנדיסק...
אגב זה ממש מוזר שסאנדיסק עולה הרבה יותר.. וגם רוב האנשים אומרים שזה טוב... ורק אצלך זה דפוק...טוב אני חושב שטחנו את הנושא מספיק.
סבבה תעשה מועדון בסאנדיסק.
הצלחה -
לי יש כרטיס אדום זהב סאנדיסק 64GB על C2
בהתחלה לא עבד אחרי כמה פירמוטים שנאלצתי לעשות
(בלי קשר לפאלפון)
עלה לי גם על הסי 2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
