באופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230
-
@שלמה-ווייס אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
אומנם זה כמעט תמיד נכון-אבל תמיד אפשר לנסות
-
@שלמה-ווייס אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
אומנם זה כמעט תמיד נכון-אבל תמיד אפשר לנסות
@מישהו12 אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
אומנם זה כמעט תמיד נכון-אבל תמיד אפשר לנסות
מניסיונך בC5

-
@מישהו12 אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
אומנם זה כמעט תמיד נכון-אבל תמיד אפשר לנסות
מניסיונך בC5

-
@שלמה-ווייס אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
אומנם זה כמעט תמיד נכון-אבל תמיד אפשר לנסות
-
@שלמה-ווייס אי אפשר.
@yair זה סופי שא"א להכשיר או לפחות למחוק חלק מהאפליקציות בנוקיה 230 או שהשתנה משהו (מצאו תוכנה או משהו כזה )
-
@yair זה סופי שא"א להכשיר או לפחות למחוק חלק מהאפליקציות בנוקיה 230 או שהשתנה משהו (מצאו תוכנה או משהו כזה )
@חנוך-שוורץ אמר בבאופן דחוף צריך עזרה ב"הכשרת" נוקיה 230:
@yair זה סופי שא"א להכשיר או לפחות למחוק חלק מהאפליקציות בנוקיה 230 או שהשתנה משהו (מצאו תוכנה או משהו כזה )
סופי לחלוטין! כלומר, תמיד יתכן שימצאו דרך, אבל אז זה יתפרסם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

