בעיה עם הסוללה מכשיר c2
-
בדר"כ הסוללה של הc2 שלי נגמרת מאוד מהר
וגם השקע אוזניות בעייתי
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
ולהחליף שקע אוזניות או שיש מתאם או משהו כזה@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
מה זאת אומרת בעייתי?
-
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
מה זאת אומרת בעייתי?
@איציק-דייטש אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואם מחברים אוזניות לא שומעים טוב למעט אוזניות שמותאמות להם
מה זאת אומרת בעייתי? -
@איציק-דייטש אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואם מחברים אוזניות לא שומעים טוב למעט אוזניות שמותאמות להם
מה זאת אומרת בעייתי?@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@איציק-דייטש אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואם מחברים אוזניות לא שומעים טוב למעט אוזניות שמותאמות להם
מה זאת אומרת בעייתי??
-
@איציק-דייטש אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואם מחברים אוזניות לא שומעים טוב למעט אוזניות שמותאמות להם
מה זאת אומרת בעייתי? -
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@איציק-דייטש אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
כן
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
וגם השקע אוזניות בעייתי
איפה אפשר לקנות בבני ברק
ואם מחברים אוזניות לא שומעים טוב למעט אוזניות שמותאמות להם
מה זאת אומרת בעייתי??
-
בדר"כ הסוללה של הc2 שלי נגמרת מאוד מהר
וגם השקע אוזניות בעייתי
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
ולהחליף שקע אוזניות או שיש מתאם או משהו כזה@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
אם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
יש בבני ברק חנות שפעם קניתי בה סוללה לחברי [לC2 כמובן] והמוכר הציע לי שני סוגים חזק ורגיל אז אני מאמין שבכל חנות יש לא?
-
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
אם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
יש בבני ברק חנות שפעם קניתי בה סוללה לחברי [לC2 כמובן] והמוכר הציע לי שני סוגים חזק ורגיל אז אני מאמין שבכל חנות יש לא?
@יהושע-זופניק נו...? ו...? קנית חזק?
-
@יהושע-זופניק נו...? ו...? קנית חזק?
@איציק-דייטש כן וזה כבר שנה מחזיק [בלעה"ר] ולעומת זה השני שרד מחצית השנה
-
@איציק-דייטש כן וזה כבר שנה מחזיק [בלעה"ר] ולעומת זה השני שרד מחצית השנה
@יהושע-זופניק השאלה כמה זמן מחזיק טעינה אחת?
-
@יהושע-זופניק השאלה כמה זמן מחזיק טעינה אחת?
@איציק-דייטש לא יודע [קורה...
] -
@איציק-דייטש לא יודע [קורה...
]@יהושע-זופניק נראה לי שזה מה ש @yosi275 רוצה לדעת
-
@יהושע-זופניק נראה לי שזה מה ש @yosi275 רוצה לדעת
@yosi275 אמר בבעיה עם הסוללה מכשיר c2:
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר: wink:
-
בדר"כ הסוללה של הc2 שלי נגמרת מאוד מהר
וגם השקע אוזניות בעייתי
השאלה שלי האם אפשר לרכוש בטרייה חזקה יותר
ולהחליף שקע אוזניות או שיש מתאם או משהו כזה -
@איציק-דייטש אנחנו דנים והוא יושב בצד
כנראה יש לו את הבטריה החדשה -
@איציק-דייטש אנחנו דנים והוא יושב בצד
כנראה יש לו את הבטריה החדשה@יהושע-זופניק לא, עד שהוא כותב את התגובה אנחנו כבר אוחזים רחוק מאוד
, @yosi275 ? -
@יהושע-זופניק לא, עד שהוא כותב את התגובה אנחנו כבר אוחזים רחוק מאוד
, @yosi275 ?@איציק-דייטש או שנרדם כשהמסך תקוע על הפוסט הזה

-
@איציק-דייטש או שנרדם כשהמסך תקוע על הפוסט הזה

@שלמה-ווייס יכול להיות,

-
@יהושע-זופניק השאלה כמה זמן מחזיק טעינה אחת?
@איציק-דייטש תלוי גם בשימוש שלך בפלאפון
-
@איציק-דייטש תלוי גם בשימוש שלך בפלאפון
@ירושלים-שלי כמובן, אבל ממוצע אפשר לדעת, פעם היה לי בטריה שהחזיקה עד שלוש ימים והיום יש לי בטריה שמחזיקה פחות מחצי ממה שהיה לי, ונראה לי שזה גם קשור לפלאפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות