שאלה: וויפרי והתקנה נקיה/תיקון ווינדוס
-
@רעהו-יעזורו אמר בשאלה: וויפרי והתקנה נקיה/תיקון ווינדוס:
אז אולי בכל זאת בזכות ... (בזכות , לא בגלל)- וויפרי
עיין כאן
וויפרי לא מונע התקנה מכונן חיצוני!!! -
האם וויפרי מונע מהמחשב לעשות התקנה נקיה או תיקון שגיאות בהרצת ווינדוס מחדש
המקרה : ניסיתי לעשות תיקון לווינדוס ע"י הרצת ווינדוס מחדש ובחרתי באפשרות של תיקון בעיות ולהשאיר את כל הקבצים והתכנות
אחרי 80% מהתהליך הוא הפסיק פתאומית ונכתב שהתקנה נכשלה , האם יתכן שזה קשור לוויפרי
הסיבה שאני חושב לתלות בזה היא , שמיד אחרי שהפסיק התיקון, מנהל המשימות שהיה פתוח הראה כי תכנת הויפרי נמצאת בראש צריכת הזכרון אך כאמור זו רק השערה@רעהו-יעזורו אמר בשאלה: וויפרי והתקנה נקיה/תיקון ווינדוס:
האם וויפרי מונע מהמחשב לעשות התקנה נקיה או תיקון שגיאות בהרצת ווינדוס מחדש
המקרה : ניסיתי לעשות תיקון לווינדוס ע"י הרצת ווינדוס מחדש ובחרתי באפשרות של תיקון בעיות ולהשאיר את כל הקבצים והתכנות
אחרי 80% מהתהליך הוא הפסיק פתאומית ונכתב שהתקנה נכשלה , האם יתכן שזה קשור לוויפרי
הסיבה שאני חושב לתלות בזה היא , שמיד אחרי שהפסיק התיקון, מנהל המשימות שהיה פתוח הראה כי תכנת הויפרי נמצאת בראש צריכת הזכרון אך כאמור זו רק השערהבאיזה גירסת ווינדוס אתה רוצה לתקן ?
-
@רעהו-יעזורו אמר בשאלה: וויפרי והתקנה נקיה/תיקון ווינדוס:
האם וויפרי מונע מהמחשב לעשות התקנה נקיה או תיקון שגיאות בהרצת ווינדוס מחדש
המקרה : ניסיתי לעשות תיקון לווינדוס ע"י הרצת ווינדוס מחדש ובחרתי באפשרות של תיקון בעיות ולהשאיר את כל הקבצים והתכנות
אחרי 80% מהתהליך הוא הפסיק פתאומית ונכתב שהתקנה נכשלה , האם יתכן שזה קשור לוויפרי
הסיבה שאני חושב לתלות בזה היא , שמיד אחרי שהפסיק התיקון, מנהל המשימות שהיה פתוח הראה כי תכנת הויפרי נמצאת בראש צריכת הזכרון אך כאמור זו רק השערהבאיזה גירסת ווינדוס אתה רוצה לתקן ?
@ממתמחה-למומחה
יש לי 1909 ואני מנסה 1909 שניהם אנגלית -
@קטונתי
הבנתי ממך שעדיף מכונן חיצוני
מה הכוונה :
מחוץ לכניסה - מהביוס (לא מבין בזה) או שאפילו בתוך ההפעלה עדיף שיהא בכונן חיצוני? -
@קטונתי
הבנתי ממך שעדיף מכונן חיצוני
מה הכוונה :
מחוץ לכניסה - מהביוס (לא מבין בזה) או שאפילו בתוך ההפעלה עדיף שיהא בכונן חיצוני?@רעהו-יעזורו תנסה קודם כל בהעתקה רגילה (העתקה לכרטיס במקרה שלך)
אם לא עובד תנסה להתקין על הכרטיס ע"י רופוס רק שאני לא יודע האם יש נאופציה לתיקון ע"י הפעלה מהביוס. -
@רעהו-יעזורו תנסה קודם כל בהעתקה רגילה (העתקה לכרטיס במקרה שלך)
אם לא עובד תנסה להתקין על הכרטיס ע"י רופוס רק שאני לא יודע האם יש נאופציה לתיקון ע"י הפעלה מהביוס.@קטונתי @יהודה-12 @bbn @שלמה-ווייס @AVI12 @מוטי-ברנד @A0533057932
ועוד ועוד
ה' עזר, תיקון המערכת הצליח
מענין שדוקא תיקון מערכת עם מערכת הפעלה 2004 מכאן תיקן לי את ה-1909
עכשיו הכל עובד וויפרי נשאר ונפתרו לי בעיות חיבורי הUSB שכתבתי כאן
וגם הבעיה בכתיבה בחלונות ווינדוס שכתבתי כאןנפעם מהאכפתיות של כולם כאן , לפעמים בשעות לא שעות
תודה וכתיבה וחתימה טובה
-
האם וויפרי מונע מהמחשב לעשות התקנה נקיה או תיקון שגיאות בהרצת ווינדוס מחדש
המקרה : ניסיתי לעשות תיקון לווינדוס ע"י הרצת ווינדוס מחדש ובחרתי באפשרות של תיקון בעיות ולהשאיר את כל הקבצים והתכנות
אחרי 80% מהתהליך הוא הפסיק פתאומית ונכתב שהתקנה נכשלה , האם יתכן שזה קשור לוויפרי
הסיבה שאני חושב לתלות בזה היא , שמיד אחרי שהפסיק התיקון, מנהל המשימות שהיה פתוח הראה כי תכנת הויפרי נמצאת בראש צריכת הזכרון אך כאמור זו רק השערה@רעהו-יעזורו אמר בשאלה: וויפרי והתקנה נקיה/תיקון ווינדוס:
האם וויפרי מונע מהמחשב לעשות התקנה נקיה או תיקון שגיאות בהרצת ווינדוס מחדש
לרוב זה בעית דיסק
בדוק את דוח הSMART
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות