משום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת)
-
@שמואל-ש @מוטי-ברנד @A0533057932 ,
עדין לא הסתדרתי, עשיתי איפוס כללי וזה לא עזר אפילו לא לרגע, מה שכן, אם עולה לי התראה משהו לגבי הרשת (-למשל-איבדת נדידת נתונים וכדומה) ואני מקיש עליו אז אני כן מגיע להגדרות נוספות ללא בעיה אבל סתם כך אני לא יכול כלל!
-
@שמואל-ש @מוטי-ברנד @A0533057932 ,
עדין לא הסתדרתי, עשיתי איפוס כללי וזה לא עזר אפילו לא לרגע, מה שכן, אם עולה לי התראה משהו לגבי הרשת (-למשל-איבדת נדידת נתונים וכדומה) ואני מקיש עליו אז אני כן מגיע להגדרות נוספות ללא בעיה אבל סתם כך אני לא יכול כלל!
@שמואל-ש אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
@שמואל-ש @מוטי-ברנד @A0533057932 ,
עדין לא הסתדרתי, עשיתי איפוס כללי וזה לא עזר אפילו לא לרגע, מה שכן, אם עולה לי התראה משהו לגבי הרשת (-למשל-איבדת נדידת נתונים וכדומה) ואני מקיש עליו אז אני כן מגיע להגדרות נוספות ללא בעיה אבל סתם כך אני לא יכול כלל!
ככה זה במכשיר כשר שע"י וועד הרבנים
-
@שמואל-ש אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
@שמואל-ש @מוטי-ברנד @A0533057932 ,
עדין לא הסתדרתי, עשיתי איפוס כללי וזה לא עזר אפילו לא לרגע, מה שכן, אם עולה לי התראה משהו לגבי הרשת (-למשל-איבדת נדידת נתונים וכדומה) ואני מקיש עליו אז אני כן מגיע להגדרות נוספות ללא בעיה אבל סתם כך אני לא יכול כלל!
ככה זה במכשיר כשר שע"י וועד הרבנים
@ממתמחה-למומחה אבל זה היה בסדר רק פתאום זה נתקע!
-
@שמואל-ש אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
@שמואל-ש @מוטי-ברנד @A0533057932 ,
עדין לא הסתדרתי, עשיתי איפוס כללי וזה לא עזר אפילו לא לרגע, מה שכן, אם עולה לי התראה משהו לגבי הרשת (-למשל-איבדת נדידת נתונים וכדומה) ואני מקיש עליו אז אני כן מגיע להגדרות נוספות ללא בעיה אבל סתם כך אני לא יכול כלל!
ככה זה במכשיר כשר שע"י וועד הרבנים
@ממתמחה-למומחה אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
ככה זה במכשיר כשר שע"י וועד הרבנים
בכלל לא
הוא מדבר בהגדרות נוספות שבהגדרות.. לא שבהגדרות שיחה -
@טכני אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
במכשיר כשר כזה איך אפשר להיכנס למצב טיסה??
כי ההגדרות נוספות לא נפתחותאם אתה רוצה הגדרות רשת בכשר צריך לגרום שיהיה לו יותר מ7% ללא קליטה בהגדרות סוללה ואז יש אפשרות לשנות הגדרות רשת
-
@טכני אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
במכשיר כשר כזה איך אפשר להיכנס למצב טיסה??
כי ההגדרות נוספות לא נפתחותאם אתה רוצה הגדרות רשת בכשר צריך לגרום שיהיה לו יותר מ7% ללא קליטה בהגדרות סוללה ואז יש אפשרות לשנות הגדרות רשת
@מוטי-ברנד אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
בהגדרות סוללה
מה זה?
-
@מוטי-ברנד אמר במשום מה אני לא מצליח לפתוח בהגדרות את "הגדרות נוספות" (-הגדרות הרשת):
בהגדרות סוללה
מה זה?
@אני-בעצמי בהגדרות\יש מצב סוללה ושמה נכנסים לסוללה במצב המתנה
ואז אם היה יותר מ7% בלי קליטה אז מופיע שמה הגדרות רשת -
@אני-בעצמי בהגדרות\יש מצב סוללה ושמה נכנסים לסוללה במצב המתנה
ואז אם היה יותר מ7% בלי קליטה אז מופיע שמה הגדרות רשת@מוטי-ברנד ראיתי, תודה.
אבל גם אם יש קליטה יש לי הגדרה שקוראים לה "עוד" ששם הוא נכנס לזה -
@מוטי-ברנד ראיתי, תודה.
אבל גם אם יש קליטה יש לי הגדרה שקוראים לה "עוד" ששם הוא נכנס לזה@אני-בעצמי בכשר זה בדר'כ מופיע רק אחרי שהפלאפון היה 7% בלי קליטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות