אני צריך קצת עזרה לקראת התקנה מחדש של ווינדוס
-
@איציק-דייטש התשובה היא שממש ממש לא מומלץ לשדרג במקום להתקין מניסיון הרבה מהתכונות לא יעבדו וכן מאגרי הזבל לא מתרוקנים וזה משבש הרבה דברים כך שזה לפעמים נהיה עוד יותר איטי מלפני השידרוג
@שלמה-ווייס לא זה מה ששאלתי, שאלתי האם אפשר לעשות התקנה נקייה כשאני נכנס דרך האונקי או שאני חייב לעלות מהבוט?
-
-
@שלמה-ווייס לא זה מה ששאלתי, שאלתי האם אפשר לעשות התקנה נקייה כשאני נכנס דרך האונקי או שאני חייב לעלות מהבוט?
@איציק-דייטש יודע שזה מה ששאלת אבל פשוט וברר שא"א קוראים לזה שידרוג ובדיוק על זה עניתי לעניינינו מה כ"כ מסובך להתקין מהבוט?
-
@איציק-דייטש יודע שזה מה ששאלת אבל פשוט וברר שא"א קוראים לזה שידרוג ובדיוק על זה עניתי לעניינינו מה כ"כ מסובך להתקין מהבוט?
@שלמה-ווייס לא זה לא מסובך כלל, רק חשבתי לחסוך את הכיבוי
-
@שלמה-ווייס לא זה לא מסובך כלל, רק חשבתי לחסוך את הכיבוי
@איציק-דייטש
עדיף להפסיד רגע מה... מאשר את ה.. ברגע -
@איציק-דייטש
עדיף להפסיד רגע מה... מאשר את ה.. ברגע@שלמה-ווייס צודק בהחלט
-
@איציק-דייטש אז זה לא טלגרם נייד
@A0533057932 אמר באני צריך קצת עזרה לקראת התקנה מחדש של ווינדוס:
@איציק-דייטש אז זה לא טלגרם נייד
מסתבר שזה כן נייד, משום שגיביתי את זה ועכשיו זה עובד לי בלי להיכנס לחשבון פעם נוספת
-
מזל טוב!!! התקנתי בהצלחה את ווינדוס, תודה לכל העוזרים!!!
-
רק להשלמת הנושא, (אפי' שהוא לא רלוונטי, עכשיו)
דרייבר להוסיף.BAT גיבוי הדרייברים לפני האיפוס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות