עזרה לטלפון יאנג
-
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לסדר את היאנג שלי
מה שקרה זה שהתקנתי אפליקציות דרך הריקבורי ואז עשיתי הפעלה מחדש והוא כתב לי פותח ישומים והוא א נפתח לבסוף ואז עשיתי טעות מחקתי את כל תיקיית SYSTEM דרך הריקבורי וכמובן שהטלפון לא עובד אז העתקתי מטלפון אחר את כל התיקיה וניסיתי להעתיק את זה אלי שוב דרך הריקבורי וזה לא עובד!!!
תודה מראש. -
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לסדר את היאנג שלי
מה שקרה זה שהתקנתי אפליקציות דרך הריקבורי ואז עשיתי הפעלה מחדש והוא כתב לי פותח ישומים והוא א נפתח לבסוף ואז עשיתי טעות מחקתי את כל תיקיית SYSTEM דרך הריקבורי וכמובן שהטלפון לא עובד אז העתקתי מטלפון אחר את כל התיקיה וניסיתי להעתיק את זה אלי שוב דרך הריקבורי וזה לא עובד!!!
תודה מראש. -
@מוטי-ברנד האם אני יוכל לראות את כל הזכרונות שהיה לי מקודם כגון תזכירים אנשי קשר?
-
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לסדר את היאנג שלי
מה שקרה זה שהתקנתי אפליקציות דרך הריקבורי ואז עשיתי הפעלה מחדש והוא כתב לי פותח ישומים והוא א נפתח לבסוף ואז עשיתי טעות מחקתי את כל תיקיית SYSTEM דרך הריקבורי וכמובן שהטלפון לא עובד אז העתקתי מטלפון אחר את כל התיקיה וניסיתי להעתיק את זה אלי שוב דרך הריקבורי וזה לא עובד!!!
תודה מראש. -
@מוטי-ברנד האם אני יוכל לראות את כל הזכרונות שהיה לי מקודם כגון תזכירים אנשי קשר?
-
@ייצי כמו ש @מוטי-ברנד אומר
לצרוב גירסא מחדש -
@מוטי-ברנד האם אני יוכל לראות את כל הזכרונות שהיה לי מקודם כגון תזכירים אנשי קשר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות