שאלה| איך עורכים תמונה או סרט
-
@שלמה-ווייס לפי הפוסט הראשון נראה שהוא מחפש משהו כמו אילוסטרייטור לכאורה אבל לא נראה לי שהוא ימצא את עצמו בתוכנה, אפי' אני עדיין לא מסתדר עם אילוסטרייטור
@איציק-דייטש הבנתי.. לוגו...
-
@איציק-דייטש הבנתי.. לוגו...
@שלמה-ווייס בדיוק
-
@שלמה-ווייס בדיוק
@איציק-דייטש אין סיכוי שיצליח לייצר משהו טוב בלי להתמצא... כבר עדיף שיעבוד על צייר ו-ורד
-
@איציק-דייטש הבנתי.. לוגו...
@שלמה-ווייס תכלס הוא צריך גם פרמייר או משהו כזה ששם בכלל הוא לא יסתדר
-
@איציק-דייטש אין סיכוי שיצליח לייצר משהו טוב בלי להתמצא... כבר עדיף שיעבוד על צייר ו-ורד
@שלמה-ווייס אמר בשאלה| איך עורכים תמונה או סרט:
@איציק-דייטש אין סיכוי שיצליח לייצר משהו טוב בלי להתמצא... כבר עדיף שיעבוד על צייר ו-ורד
נכון, לי אישית לקח המון זמן להסתדר עם פוטושופ ואני עדיין מרגיש שאני מכיר רק את קצה הקרחון

-
@איציק-דייטש אז עדיף שלא?
או אולי יש עוד תוכנה שיכולה להתאים לי?@שלם אמר בשאלה| איך עורכים תמונה או סרט:
@איציק-דייטש אז עדיף שלא?
או אולי יש עוד תוכנה שיכולה להתאים לי?פרט בבקשה בדיוק מה אתה צריך לעשות וננסה לעזור
-
@שלם אמר בשאלה| איך עורכים תמונה או סרט:
@איציק-דייטש אז עדיף שלא?
או אולי יש עוד תוכנה שיכולה להתאים לי?פרט בבקשה בדיוק מה אתה צריך לעשות וננסה לעזור
@שלמה-ווייס הוא הלך לישון כנראה, נראה מה יהיה מחר
-
@שלם מפרט קצת חלש, אבל הוא יכול לסחוב את פוטושופ אבל לא נראה לי שהוא יסחוב את פרמייר
@איציק-דייטש אמר בשאלה| איך עורכים תמונה או סרט:
@שלם מפרט קצת חלש, אבל הוא יכול לסחוב את פוטושופ אבל לא נראה לי שהוא יסחוב את פרמייר
לי עובד על מעבד פנטיום אינטל 2 ליבות בערך 3 GHZ ורק 3 גיגה ראם
פרמייר ,ללא תקלות , אמנם לא מהירות שיא .... -
@איציק-דייטש אמר בשאלה| איך עורכים תמונה או סרט:
@שלם מפרט קצת חלש, אבל הוא יכול לסחוב את פוטושופ אבל לא נראה לי שהוא יסחוב את פרמייר
לי עובד על מעבד פנטיום אינטל 2 ליבות בערך 3 GHZ ורק 3 גיגה ראם
פרמייר ,ללא תקלות , אמנם לא מהירות שיא ....@13115-5864 הגזמת בגדול בכלל על הניסיון
-
תתפלא לשמוע - לקרוא
עשיתי עם זה הרבה הרבה מאוד עבודה מוצלחת
והמרות ואפקטים
ולדוגמה המרה מ MPG ל MP4 זה דבר מאוד כבד
פורמט מאוד שונה ובאיכיות מקסימליות
כולל אפקטים
לקח כ 4 שעות וידאו של שעה צפיה
במקום מחשב I7 עם 8 ליבות שעושה את זה בערך ב 40 דקות .
אמנם זה לקח את רוב המשאבים
ולכן זה טוב ע''י יצוא הפרוייקט לאנקודר
ואז אפשר להכין הרבה פרויקטים ובזמן הפנוי של המחשב להריץ אותם, ולהשהות בזמן שצריך דברים אחרים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות