בעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd
-
@יוסי-מחשבים תודה רבה, אפשר הדרכה מה אני עושה בדף הזה?
@חוזה-האומה אמר בבעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd:
@יוסי-מחשבים תודה רבה, אפשר הדרכה מה אני עושה בדף הזה?
א. מוריד את cmd ו bat
ב. כתבת שהמחשב לא זיהה cmd אך לא העלת תמונת מסך של השגיאה, כשניסית להכניס את קובץ cmd שהביאו לך הוא שאל אותך אם להחליף את הקובץ הקיים? -
@חוזה-האומה אמר בבעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd:
@יוסי-מחשבים תודה רבה, אפשר הדרכה מה אני עושה בדף הזה?
א. מוריד את cmd ו bat
ב. כתבת שהמחשב לא זיהה cmd אך לא העלת תמונת מסך של השגיאה, כשניסית להכניס את קובץ cmd שהביאו לך הוא שאל אותך אם להחליף את הקובץ הקיים?@יוסי-מחשבים לא הוא לשאל אותי באמת הקובץ שם היה חסר
-
@חוזה-האומה אמר בבעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd:
@יוסי-מחשבים תודה רבה, אפשר הדרכה מה אני עושה בדף הזה?
א. מוריד את cmd ו bat
ב. כתבת שהמחשב לא זיהה cmd אך לא העלת תמונת מסך של השגיאה, כשניסית להכניס את קובץ cmd שהביאו לך הוא שאל אותך אם להחליף את הקובץ הקיים?@יוסי-מחשבים תודה רבה, מה אני עושה עם הקבצים שאני מוריד משם? להיכן אני מעתקי אותם
-
@יוסי-מחשבים תודה רבה, מה אני עושה עם הקבצים שאני מוריד משם? להיכן אני מעתקי אותם
@חוזה-האומה אמר בבעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd:
@יוסי-מחשבים תודה רבה, מה אני עושה עם הקבצים שאני מוריד משם? להיכן אני מעתקי אותם
מחלץ אותם ומפעיל ומאשר את החלונות שיפתחו
-
@חוזה-האומה אמר בבעיה בהפעלת קבצי bat ו cmd:
@יוסי-מחשבים תודה רבה, מה אני עושה עם הקבצים שאני מוריד משם? להיכן אני מעתקי אותם
מחלץ אותם ומפעיל ומאשר את החלונות שיפתחו
@יוסי-מחשבים אוקיי ומה בדבר השגיאה שהוא נותן לי, העליתי תמונה לעיל?
-
@יוסי-מחשבים אוקיי ומה בדבר השגיאה שהוא נותן לי, העליתי תמונה לעיל?
@חוזה-האומה עשית מה שיוסי אמר ועדיין יש שגיאה?
ואם יש שגיאה: האם זו עדיין אותה שגיאה?
ואם זו לא אותה שגיאה: תעלה צילום של השגיאה -
@חוזה-האומה עשית מה שיוסי אמר ועדיין יש שגיאה?
ואם יש שגיאה: האם זו עדיין אותה שגיאה?
ואם זו לא אותה שגיאה: תעלה צילום של השגיאה@chv תודה רב על האכפתיות - בדקתי וזה עדיים מביא את אותה השגיאה
-
@חוזה-האומה תדביק גם בתיקייה של 64 ביט (אם המחשב שלך 64) - C:\Windows\SysWOW64
ותעלה צילום של הודעת שגיאה סתם בשביל העדכון.
צור קשר בפרטי -
@חוזה-האומה תדביק גם בתיקייה של 64 ביט (אם המחשב שלך 64) - C:\Windows\SysWOW64
ותעלה צילום של הודעת שגיאה סתם בשביל העדכון.
צור קשר בפרטי -
@חוזה-האומה אם יש לך סבלנות (לי יש כרגע) אתה יכול ליצור קשר בפרטי.
ייתכנו עוד כמה בעיות לפתור וזה ירוץ.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות